Ja zag het net, je kunt ook betalen met MS punten, dan is het maar 400. Iets zegt me dat Microsoft de servers aan het testen zijn...
niet alleen de servers dit hele GoD sale verhaal voelt aan als een testcase. Beetje data verzamelen hoeveel je digitaal kan verkopen , wat je attach rate word als je prijzen laat zakken. Hoeveen mensen je uberhaupt bereikt met die sale etc etc
En je kan hem verkopen / ruilen. Zelf ook aangeschaft. Eerst nog "even" laatste 2 DLC's van Fallout 3 voltooien en dan hier eindelijk eens aan beginnen. Ben erg benieuwd. Vond 1 en 2 erg tof. Deel 3 lijkt me anders (vooral qua setting / sfeer), maar zal ongetwijfeld ook wel iets memorabels hebben.
Je verkoopt het wel weer voor 10 euro, dus heeft het je 2 euro gekost Ik had MP3 trouwens al bij de Saturn voor 10 euro nieuwe gekocht destijds.
Heb em dus ook gehaald. Ben benieuwd of het wat voor mij is. Maar voorlopig behoort hij tot de backlog
Inderdaad! Typische Rockstar dingetjes erin, waar nooit een andere developer over nadenkt lijkt het wel. Zo vind ik het een leuk detail dat als je een pistool gebruikt, je het andere wapen in je linkerhand meesjouwt. Veranderd niks aan de gameplay, maar het is gewoon vet
Gelijk maar mee begonnen ondanks dat mijn backlog gigantisch is. Ik weet nu al zeker dat ik de komende tijd MP3 zal uitspelen! Wat een heerlijke game zeg. Gepolijst en toch rauw Mooi filmisch verteld en toffe actie! Topper!
Jaa klopt man, je zit er direct in. Dude boeit vanaf t begin, alcoholist en bodyguard tegelijk whehe, goeie combi. Het speelt echt als een film, kon gisteren niet stoppen met spelen.
Die is zeker gruwelijk. Of deze...ooh zo geweldig [yt]EskJZmaYL10[/yt] Deed me wat denken aan de film Drive ook.
Als ik nu nog MP3 koop via Xbox Marketplace, krijg je dan echt de volledige game? Ik heb nu al wat saves staan met de diskversie. Ik neem aan dat ik die saves gewoon kan verder spelen bij de digitale game?
Ik lees nu dat deze game €5,- was op de XBL Marketplace? Geen geld voor zo'n game, zou er zo drie kopen. Iedereen die hem heeft gekocht gaat een mooie verassing tegemoet. Geweldige game hoor.
Idd fantastische game. Overwoog om 'm vorig jaar toen ie uitkwam al aan te schaffen, uiteindelijk niet gedaan. Nu voor 5eu, kan niet gekker.