1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Max Payne 3 [Deel II]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 19 mei 2012.

  1. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Heb em dus ook gekocht met de sale. Maar vind em eigenlijk niet leuk. Komt ook dat pure shooters gewoon niks voor mij zijn...
     
  2. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    @Hybrid:

    Begrijp ik ook niet. MP3 is van R* en die hebben toch wel een bepaalde naam. Deze game is toch wel echt heel erg vet, jammer dat het zo weinig aandacht heeft gehad.
     
  3. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik had nog nooit een Max Payne gespeeld (ben niet zo'n shooter liefhebber). Maar ja, voor 5 euro wilde ik het wel proberen... En hij bevalt me wel. Echt goed ben ik er (nog) niet in. Maar door het (vele) doodgaan en restarten merk je toch wel dat je er iets beter in wordt. Verder zit het tot nu toe ook goed in elkaar, lekker rauw, echt typisch Rockstar..
     
  4. Oldsk00l

    Oldsk00l ouwe school

    Berichten:
    813
    Leuk Bevonden:
    4
    ben benieuwd of het nog moeilijker wordt, ik heb gister eventjes op hard zonder aim assist gespeeld en was zo voorbij de dakentoch in hoboken : /
     
  5. Porunga NL

    Porunga NL zo laat alweer?

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    17
    Zo, gisteren de grind "25000 shots fired" gehaald.

    met dank aan de GoD actie heeft me dat dus 0,0001996 cent per kogel gekost:lol:
     
  6. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.735
    Leuk Bevonden:
    4.951
    Knalt lekker weg dit :D Ziet er bijzonder goed uit ook. Wel lastig af en toe. Dit terwijl ik de voorgaande delen ook gewoon heb gespeeld. Trouwens hilarisch dat je een wannabe Pauly D (Faggot uit Jersey Shore) af mag maken :lol:
     
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.666
    Leuk Bevonden:
    17.869
    Sodedonders. Nu bij t vliegveld. GOTY 2012. Hoezo heb ik deze game niet eerder opgepikt...echt een fantaatische game, komt ook in de top 5 van 360 games of all time imo.
    Edit: uitgespeeld. 100% GOTY 2012
     
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2013
  8. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Gister aan begonnen. Toffe game, maar ga nog wel regelmatig dood. Af en toe lijken m'n painkillers te verdwijnen, zonder dat ik ze gebruikt heb. :confused:
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    je gebruikt ze automatisch als je in een vuurgevecht je health helemaal verbruikt. Dan kom je ook in een slomo terecht waarbij je het mannetje kan afknallen.

    Wat een spel is dit trouwens. In de promotie van het spel hebben ze zich imo te veel gespitst op de 'nieuwe' Max Payne. Echter dit spel is nog steeds Max Payne in hart en nieren. De hele feel, het missen van laadtijden (wordt opgelost door korte filmpjes met de ingame engine), het toffe commentaar van Max, level-layout die super is. Echt een topspel :cool:
     
  10. Oldsk00l

    Oldsk00l ouwe school

    Berichten:
    813
    Leuk Bevonden:
    4
    vorige week op hard uitgespeeld, binnenkort maar op echt moeilijk beginnen XD old school geloof ik :)
     
  11. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Uitgespeeld, motherfuckers wat een vette game! En voor maar 5 euro was het echt een steal!
     
  12. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Gister klein stukje verder. Merk dat je vrij weinig painkillers hebt / vindt in een level. Bij deel 1 en 2 kon je af en toe echt als Rambo knallen, vergezeld met de slow-mo effecten. Nu is het vooral steeds achter een muurtje schuilen, paar gasten neerschieten, naar volgend muurtje. De sfeer is nog steeds tof, maar toch vind ik de gameplay er wat op achteruit gegaan. Het toffe (lekker vrij knallen met slow-mo) lijkt nu te veel weggedrukt te worden in het schieten vanuit cover.
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Welnee, je moet gewoon langere series maken in slowmo om je meter bij te blijven vullen en door te kunnen rambo'en

    vergeet dat cover shooten en ga gewoon agressiever spelen en dan zul je merken (nadat je in het begin misschien wat vaak dood gaat) dat de oude max payne gameplay er nog steeds in zit

    laat je niet foppen door de cover-optie, die is voor pussies :+
     
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Beter zoeken? Ik vind ze toch vrij regelmatig :)
     
  15. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Je hoeft geen cover te zoeken, duik en erin en schiet ze allemaal kapot? Oke, als je bijna op de alle moeilijkstegraad speelt, dan is het logisch dat je cover gaat zoeken. Instant headshot geven meestal de AI.. Dat vind ik jammer aan Max Payne 3. :+
     
  16. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    besteld bij bol.com, 18 euries. heb deel 1 en 2 ook gespeeld top spel. en leuk ook om alles bij te houden via de rackstar social club. :thumbs:
     
  17. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Story trekt enorm en is leuk afwisselend alhoewel je je blijft afvragen hoeveel idioten je nog moet neerknallen. Chapter 18 begin is wel erg kut.
     
  18. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.474
    Leuk Bevonden:
    898
    Chapter 18? Naar mijn weten heeft de game "maar" 14 chapters :)
     
  19. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Heb jij de limited edition of niet? Die heeft namelijk 4 extra chapters, paar missies tussenin die ze voor de gewone editie hebben geschrapt.


    grapje :9
     
  20. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    Vorige week ook maar de game uitgespeeld, weliswaar op de PS3. Was bang dat dit deel enorm zou tegenvallen, doordat ik een enorme fanaat ben van de vorige Max Payne games. Maar het tegendeel heeft zich bewezen! Wat een gruwelijke game is dit zeg. De soundtrack was erg goed, de graphics waren overdonderend en de gameplay met de bijbehorende bullet-time is en blijft geniaal.

    Het enige wat ik had gemist waren de cutscenes in stripvorm, maar ach je kunt niet alles hebben.
     

Deel Deze Pagina