1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Max Payne 3 [Deel II]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 19 mei 2012.

1. matthijs007

matthijs007 Active Member

Leuk Bevonden:
    4

Daarom speel je hem de 1e x op normal daarna hard..speel je veel beter en weet je wat je kan verwachten.

2. swoutr

swoutr Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb er absoluut geen spijt van dat ik meteen op hard ben begonnen, lekker uitdagend, Ik ben nu bij het einde van chapter 9, toch alweer een stuk vetter, de game valt niet tegen, en de goede ai ook niet. Maar het leveldesign is in sommige stukken van de game gewoon niet goed, dit omdat het in sommige stukken gewoon te smal is en er te weinig goede dekking is. En waar je bulletime en shootdodge gewoon niet fatsoenlijk kunt gebruiken. In de open levels waar je alle ruimte hebt is deze game echt heer en meester, dan heb je ook weer dat stukje controle over max wat in de smallere kleinere levels gewoon knullig werkt. De game komt hier gewoon niet tot zijn recht wat erg jammer is.

Laatst bewerkt: 23 mei 2012
  3. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Onwijs grappig ja :p :lol:
    Als 75% van de mensen op softlock speelt (2 weken na release) dan blijven ze daar altijd spelen omdat hun "vrienden" dat ook doen. hahaha. _O_

idd grappig._0/

4. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Damn, vind hem zelfs op medium vrij pittig, achterlijk vaak dood gegaan bij The Docks. ... Dan maar op easy doorspelen, fak it.

Stranglehold was ik goed, Mara max payne op medium is voor mij bijna niet doen, bij The Docks dan ;-)

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Veel gebruik maken van (LB), ik gebruik nooit shoot dodge met mijn thumbstick. Zo kan ik sowieso niet genieten van de animaties, plus is dat minder tof dan bullet time en het bewegen van Max. Loop nog steeds ergens rond in de favelas maar vind het tot nu toe op normal echt simpel met free aim.

6. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138

LB? Die knop is toch voor je wapens wisselen?

7. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ja fuck, (RB) it is. :+

8. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Maar RB is toch "shootdodge" ?

9. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Oh, shootdodge is dus springen. Dat bedoel ik, je hebt shootdodge en bullettime via je thumbstick. Gebruik zelf alleen echt altijd shootdodge, daarmee kan je veel beter richten en je vijanden selecteren. Bullettime met je thumbstick is gaar.

10. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Aha, en ik gebruik dus veel bullet-time omdat ik vaak wil schuilen. Als ik teveel shootdodge doe, word ik gekilled...

Ben gewoon slecht ;-)

11. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel het spel juist andersom. Meer bullet-time dan shoot dodge. Shootdodge is een animatie. bullet-time kan je aan en uit zetten :D. = sneller. Persoonlijke keuze uiteraard. Leuk dat er dus meerdere mogelijkheden zijn van het spelen van deze game.

12. Wildstylez NL

Wildstylez NL Kapitein Iglo

Leuk Bevonden:
    3
    Dat heb ik dus ook. Eigenlijk zou ik vaker shootdodge moeten gebruiken. Gewoon omdat het hoort.

13. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Wat ik goed vind werken is laatste vijand als je in bullettime bent in been of buik schieten. Hij trekt dan weg van de pijn en stopt met schieten.

Dan zet ik bullettime uit en pomp hem vol met lood en krijg zo weer extra bullettime.

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik ook, gebruik veel vaker even snel bullet-time als ik mn kop uit cover steek dan shootdodge.

Shootdodge gebruik ik alleen om de laatste ventjes zo spectaculair mogelijk af te maken :+

15. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Same. Bullet-time ftw.

16. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Max Payne 3: Local Justice Map Pack (DLC) June 2012
    Max Payne 3: Disorganized Crime Map Pack (DLC) Summer 2012
    Max Payne 3: Deathmatch Made In Heaven Mode Pack (DLC) Summer 2012
    Max Payne 3: Hostage Negotiation Map Pack (DLC) Summer 2012
    Max Payne 3: New York Minute Co-Op Pack (DLC) Summer 2012
    Max Payne 3: Painful Memories Map Pack (DLC) Fall 2012
    Max Payne 3: Trickle Down Economics Map Pack (DLC) Fall 2012

17. TripMode

TripMode Novabetting

Leuk Bevonden:
    4
    DLC van Rockstar zijn vaak van hoge kwaliteit. Deze komende DLC kan je toch ook in één keer kopen, dat is toch die Max Payne 3 Rockstar Pass dat 2400 MS Points kost?

18. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt. Ik ben benieuwd wat de inhoud van deze packs zullen zijn. Ik kon niet meer info vinden. Is het het waard om zoveel dlc's in een game zoals Max Payne te pompen ?

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Had liever SP DLC gezien imo.
    Zoals we zagen bij GTA.

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik ook, ga de MP toch niet spelen

maar meer SP koop ik direct