1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Max Payne 3

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 23 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gnudde

gnudde MGMT

Leuk Bevonden:
    4
    Potverdikke, dat ziet er toch wel erg goed uit!

Kan me nog al die reacties voor de geest halen toen de eerste screens uitkwamen en iedereen in de stress schoot over het verkrachten van het Max Payne concept.
    Dit ziet er toch prima uit?

Andere oude titels mochten willen dat ze zo'n Rockstar make-over krijgen....
    Kan nie wachten!

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
  3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
  4. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Zie ik het nou goed stoppen ze er ook een duistere kant in (wat meer aansluit op de voorgaande delen), misschien kan het dan toch nog wat worden met deze game. Al ben ik er nog steeds niet van overtuigt totdat ik de game zelf speel, want het gemis van Remedy als developer kan nog wel eens verkeerd uitpakken vooral met deze titel.

5. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
  6. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Dit zijn trouwens wel heel duidelijk pc beelden hoor !

ik vind het er echt super goed uitzien , ik voel en zie echt die sfeer en gameplay van de oude Max Payne games terug in de trailer

Staat boven aan mn lijstje nu !

7. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Je kunt dat nooit zeker weten, remember de RDR videos die we toen zagen en hoe mooi we het allemaal vonden? Uiteindelijk bleek het op de Xbox 360 net zo mooi, of zelfs mooier te zijn. Als het wel PC beelden zijn, dan kun je er gewoon vanuit gaan dat de 360 versie een minder hoge resolutie zal hebben en misschien iets scherper. Kijk naar Skyrim bijvoorbeeld, de verschillen zijn er uiteraard maar dat ze nou idioot groot zijn? Nee hoor.

Hoe dan ook, geweldige video dit, die details wederom weer en euphoria is zwaar de bom. Ze moeten dit schiet systeem en verbeterde euphoria ook voor GTA V gaan gebruiken!!!!

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ziet er prachtig uit, en lijkt helemaal niet zo ver verwijderd van de oude games als gevreesd werd.

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hmm positief verrast toch wel. Lijkt idd heel erg op LA Noire en GTA.
    Gewoon als je de characters ziet en de bewegingen die je ze ziet maken. Maar het is net die andere sfeer die het doet.

10. donfatos

donfatos Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Dat ziet er bruut uit. Toch een vet vervolg hopelijk!!!!! :D

11. donfatos

donfatos Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    en het verhaal!!!

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja dat is nog moeilijk te zien in deze filmpjes natuurlijk. :)

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Dat er uberhaupt twijfels zijn, mensen..het is Rockstar waar we het over hebben. Tot nu toe hebben die nog geen kutgame neergezet, nope zelfs Table Tennis voor een tafeltennis game was gewoon in orde :D.

Rockstar en Bethesda, toch echt wel mijn favo game-developers moet ik zeggen, ze blijven me altijd weer verassen.

14. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Dan heb je denk ik nooit Gta IV helemaal full blown op een pc gezien denk ik ?? echt een wereld van verschil ! die engine kan echt heel erg mooi zijn op de pc , alleen is wel erg zwaar !

Skyrim is inderdaad wel triest , maar ik zie het nu ook met Saints row 3 op de pc , met DX11 is het echt smullen ! zeker ook een groot verschil met de console.

Ik zeg het omdat ik de het filmpje/trailer echt super scherp vond en de details zien er ook super strak uit.

Ik hoop dat hij dan ook tegelijktijd met de console release meekomt.

15. MentalMarco

MentalMarco Eat my dust!!!

Leuk Bevonden:
    7
    Dit filmpje ziet er idd erg mooi uit. Lekker veel aktie :thumbs:
    Deze komt wel in mijn verzameling xdoos spellen \o/

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Nooit gezien op pc inderdaad, wel in videos. Maar je bedoelt niet GTA IV met die MOD die het foto-realistisch maakt, toch? :D

Hoe dan ook, uiteraard zal PC mooier zijn maar als ik zie hoe mooi RDR op 360 nog steeds is, zie ik MP3 ook wel heel nice worden op 360 straks :D

17. MentalMarco

MentalMarco Eat my dust!!!

Leuk Bevonden:
    7
    Uiteraard is de PC versie vaak mooier. Maar dan heb je wel al een videokaart erin die meer kost dan een hele Xbox360 :D En dan nog de rest van de onderdelen. Heb zelf een vrij goede PC hier staan, maar dan ga ik toch voor ietsiepietsie minder op de Xbox, want het constant upgraden van je PC wordt wel erg prijzig en voor dat geld koop ik liever games 8)

18. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Euphoria + RAGE = _O_

Beste engines samen imo, sowieso veel strakker dan de Unreal engine. Animaties zien er weer geweldig uit.

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    fuck RAGE , ik wil Euphoria in IDtech5 of Cryengine 3 zien!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina