1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Max Payne 3

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 23 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Echt Rockstar is heer en meester en is constant evolving , dan maar lang wachten op de games , want het is altijd wel waard.

2. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    Max Payne 3 krijgt geen demo

Helaas voor degenen die gehoopt hadden het nieuwste Max Payne-deel voor de releasedatum te kunnen proberen: er zijn geen plannen voor een demo. Rockstar heeft dit via Twitter laten weten. Max Payne 3 komt 18 mei uit voor Playstation 3 en Xbox 360. De pc-versie is vanaf 1 juni te koop

3. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Wel jammer. Demo zou het spel populairder kunnen maken en dus de online communitu groter.

Is voor mij toch een instand buy maar snap niet waarom ze geen demo releasen
    Zeker een mp demo een week van tevoren was welkom geweest.

4. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Omdat Rockstar nu eenmaal niet zo van de demo's is. Mij boeit het niet veel want het is toch een insta-buy, maar het zou inderdaad wel wenselijk kunnen zijn voor twijfelaars (meer online spelers).

5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik ga volgende week vrijdag Max Payne 3 checken bij Rockstar, het is voor onze website. Ik kan het nog steeds niet geloven, absoluut een droom uitkomt. Moet ik nog op dingen gaan letten of vragen? Misschien dar jullie iets weten?

6. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946
    Wanneer komt GTA V?

7. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Cool, veel plezier :thumbs:, waar is dat? En welke website is het voor?

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik ben vooral benieuwd hoe het speelt. Dus hoe zijn de animaties, hoe voelen de guns, hoe voelen de physics aan , is er ook merkbare a.i aanwezig of is alles maar dom kanonnevoer etc.

Blijft je reticule echt altijd midden in beeld ook al ben je in bullet time aan het rond duiken en draaien, hoe is de camera etc etc

9. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Het zal In Breda zijn en het is voor 3nter. Ik zal de vragen noteren en als ik.de kans krijg, zal ik ze stellen of misschien.dat het duidelijk is tijdens.de demonstratie. Geen idee verder ook of we zelf.mogen spelen of alleen.een demonstratie. Ben hoe dan ook.fucking blij!!!!

10. NLegendkiller

NLegendkiller Active Member

Leuk Bevonden:
    583
    Leuke gasten bij Take Two, leuk kantoor ook, ben er zelf meerdere keren geweest.

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Nice man, ben zwaar benieuwd. Ik ben al wel meerdere keren bij hun geweest tijdens Gamescom , maar dat is al.zeker wel twee jaar of.meer geleden. En echt bij hun op bezoek gaan is wel andere koek, fucking geweldig. En ik heb begrepen dat ik de review mag schrijven. Me = blij!!!

Laatst bewerkt: 11 apr 2012
  12. SamuraiPizzaDog

SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

Leuk Bevonden:
    1
    Ik word eigenlijk totaal niet wijzer van het verhaal. Max Payne 2 had een erg goed verhaal, ik zie nu alleen maar trailers over uitleg over de wapens en bullet time. Ik hoop dat ze dit niet verpesten..

13. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Dat doet Rockstar juist goed. Net als bij GTA vertellen ze weinig over het verhaal zodat dit spannend blijft.

Bij Gta4 wist je alleen dat je ala Oostblok immigrant speelde die veel foute dingen heeft gedaan. Tot op dag van release was er weinig bekend over het verhaal.

14. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
  15. xboxz

xboxz Sinaasappelsap

Leuk Bevonden:
    4
    Nog maar 1 maandje :)

16. SamuraiPizzaDog

SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

Leuk Bevonden:
    1
    Mooi gezegd! Nu is me nieuwschierigheid weer helemaal terug :cool:

17. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Dat laatste komt me zo bekend voor van deel 1 _O_ Schieten in bullettime en dan gewoon je hele magazijn leeg knallen om te zien hoe die vent beweegt.

18. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856

Animaties van de wapens, shell van de shotgun _O_. Allemachtig, games van Rockstar stijgen qua animaties deze generatie echt boven alles uit.

Laatst bewerkt: 15 apr 2012
  19. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
  20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    En het is al meerdere keren gezegd hier, maar stel je dit eens voor in GTA V :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina