1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Max Payne 3

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 23 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Heb hier meer aan toe te voegen. Heb er zin in! :D
     
  2. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.483
    Leuk Bevonden:
    906

    Kan, maar lijkt me wel te ver afwijken van het originele concept \o/

    Ik dacht meer aan het idee dat de storyline je naar verschillende steden brengt (dus niet dat jezelf moet reizen). En dat je daardoor compleet verschillende settings voor je krijgt die de Max Payne sfeer verbreden. Lijkt me erg tof.
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik heb echt dat ze dezelfde persoon gaan gebruiken voor de stem.

    Ik zie zo weer de scenes voor me.
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Is er eigenlijk nieuws welke engine ze gaan gebruiken. Want als R* het maakt dan is de Euphoria engine natuurlijk perfect voor Max Payne. Ik snap alleen niet dat meer games die engine hebben de enige die ik weet naast GTA is Prototype.
     
  5. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Force Unleashed maakt er ook gebruik van. Ik hoop inderdaad dat hij op deze engine gaat lopen. Het zou me ook niets verbazen als dat het geval zou gaan zijn eerlijk gezegd.
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Euphoria is toch alleen een physics engine? Volgens mij gebruikt GTA IV de RAGE engine (net als R* Table Tennis)
     
  7. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Het is inderdaad een physics engine (waar GTA ook gebruik van maakt) en daarom uitermate geschikt voor Max Payne aangezien physics een groot aandeel hebben in deze reeks :) De Rage engine is inderdaad van GTA, Table tennis en ook Midnight club.
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Oja dat klopt. Prototype gebruikt de Rage engine daar lijkt het best wel op GTA moet je maar eens kijken in de filmpjes. Maar ze gebruiken niet de Euphoria engine.
    En zoals je zegt is die engine perfect voor Max Payne als je iemand in slow motion neerschiet op bepaalde plekken. Heeft dan R* een monopoly op die engine of kunnen andere onwikkelaars daar voor betalen? Of het is gewoon een dure engine?
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    RAGE is van Rockstar zelf, hebben ze zelf gemaakt. Het staat ook voor Rockstar Advanced Game Eninge :)
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik bedoel eigenlijk de Euphoria engine is die ook alleen van R* en kunnen andere ontwikkelaars daar niet aankomen?
     
  11. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Volgens mij nog steeds van iedereen. Kan nergens vinden dat het alleen van Rockstar is, wat ook niet logisch zou zijn als je kijkt naar de andere titels.
     
  12. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    De Euphoria engine is gewoon ontwikkeld door een derde partij en kan door elke ontwikkelaar gebruikt worden als ze de licentiekosten betalen. De engine zat ook al in Star Wars: The Force Unleashed en zou in de nieuwe Indiana Jones komen maar die is blijkbaar gecanceld. Er gaan zelfs geruchten de ronde dat de engine ook gaat worden gebruikt voor PES 2010.
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Het is wel jammer dat zo weinig games het dan hebben, maar waarschijnlijk is het een heel dure engine.


     
  14. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Heb meteen Deel 1 en 2 van Steam geplukt.
    Blijven 2 steengoeie games!
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Tof!
     
  16. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk blijven ze trouw aan de eerste delen, die waren echt super. Heerlijke graphics, verhaal en bullettime. _O_
    Dat plaatje met de baardaap belooft weinig goeds though. :eek:
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dit vond ik ook super bij Max Payne. Die mods.

    [yt]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/RIhjtSY-nxg&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/RIhjtSY-nxg&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/yt]
     
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Bruut! _O_
     
  19. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, die mods waren echt awesome. Heb beide deeltjes (incl. mods) nog altijd op m'n pc staan. Kan niet wachten op deeltje 3
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina