1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Max Payne 3

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 23 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FreakinDell

    FreakinDell Reflex Prime

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Loop net Bart Smit binnen in Helmond staat een toren hoge doos met Maxpayne 3 Xbox 360 Special Edition erop voor slecht 49,95 euro!
    Ik naar dat vrouwtje van doe m maar!
    Wil ze dat ding aanslaan krijgt ze een mailtje of iets dergelijks waarin staat dat ik het spel er nog los bij moet kopen!WTF
    Dat de prijs goedkoop is is 1 maar nu betaal je 50 euro voor het beeldje en wat dlc dit heb ik nog nooit meegemaakt dat je iets koopt zonder spel ookal is het goedkoop|:-
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Als trouwens bullettime activeerd en daarna de shootdodge, ziet hier enig verschil in?
     
  3. Forsythia

    Forsythia Darkling

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha, dat is echt te idioot voor woorden! Wie bedenkt zoiets?
     
  4. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Ergens van uit gaan omdat jij het zelf wel kent _O_.
    Net als met vele andere nieuwe games tegenwoordig, komt er een nieuwe generatie mee in aanraking. Lijkt me opzich niet zo moeilijk om dat te kunnen indenken toch ? :D 10 jaar is een lange tijd.
     
  5. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.820
    Leuk Bevonden:
    843
    Bij de MM is hij 38 euro en bij de FRS 35 euro met 2 games inleveren 8).
     
  6. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Haha, wat een onzin dat!

    Maar goed dat ik hem voor de PC heb besteld, had zo te horen aardig mijn tentamens kunnen verprutsen!
     
  7. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Waar moet je eigenlijk die codes van special edition invoeren, volgens mij hebben ze mij bij Bol het pakket tbv de 360 geleverd en heb ik het spel voor de PS3 .
     
  8. Forsythia

    Forsythia Darkling

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Staat toch op dat kaartje? Je moet naar rockstargames.com/maxpayne/specialedition (of zoiets) en dan de instructies volgen, je krijgt dan de code via e-mail. Een beetje omslachtig als je het mij vraagt. :/
     
  9. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel vrouwen spelen Max Payne ? :p
     
  10. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Tnks... Die link werkte niet, maar had een typevoutje gemaakt ;)
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Jezus, wat voel ik me oud. :+

    CoD was toch niet vroeger? Dat is nog een recente game. 8)
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Die A.I. is ook ijzersterk hoor, die gasten schieten fucking vaak raak en flink ook. Regelmatig nu doodgegaan door één kogel, nice wanneer tegenstanders ook echt tegenstand bieden.
     
  13. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Games tussen 95 en 2005 raken nu een beetje in de vergetelheid, omdat het tussen oud en nieuw in zit :+

    Maar wat me het meest bijstaat van CoD is die eerste russische missie, dat je allemaal in boten zit en de wolga oversteekt terwijl stuka's over je heen komen, echt bizar vet was dat toen. En dat sommige soldaten vluchtte en werden neergeschoten door hun eigen leiders.
     
  14. Yoshimitsu

    Yoshimitsu Advanced Manji-Style

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    De SP is episch, maar de MP valt tegen. Het cover-systeem zorgt ervoor dat mensen gaan campen. Heb een potje op tien online gespeeld, het is best lollig. Maar meer ook niet. Neemt niet weg dat het een topgame is, wie koopt Max Payne 3 voor de MP, niemand hoop ik!
     
  15. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Ik weet niet of dat zozeer aan het cover-systeem ligt. In welke shooter zie je geen campers...
     
  16. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.820
    Leuk Bevonden:
    843
    Ik vond CoD 2 & 4 toch stukken beter dan 1 hoor. Voor zover ik me kan herinneren vond ik MoH:AA een stuk beter dan CoD 1, terwijl CoD 2 alle andere WO II shooters compleet weg had geblazen.

    Ontopic:
    Is Max Payne 3 een blinde aankoop voor een fan van de serie? Deel 1 en 2 zijn nogsteeds één van mijn favoriete games ooit.

    Alleen lezen als je deel 1 en 2 hebt uitgespeeld of niet meer van plan bent te spelen :+.
    Dat stuk in deel één waar je een nachtmerrie hebt. Je loopt over een bloedspoor en hoort continu een meisje huilen _O_. Wat een sfeer had die game, en in deel 2 in dat gekkenhuis. Heeft Max Payne 3 ook van dit soort momenten in de game? Max Payne 1 & 2 waren af en toe bijna thriller/horror games.
     
    Laatst bewerkt: 19 mei 2012
  17. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Motherfucking gazillions.
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ja uiteraard.

    En nee, dat soort stukjes als in je spoiler zitten er niet echt in
     
    Laatst bewerkt: 19 mei 2012
  19. matthijs007

    matthijs007 Active Member

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    4

    Onzin...ga deathmatch spelen op free aim bijna niemand in cover.
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Precies, ik speelde gisteren een paar potjes team dm en iedereen was aan het rennen en soms achter cover. Ik werd daar ook echt zwaar geowned.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina