1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Max Payne 3

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 23 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Als je goed kijkt herken je zijn gezicht :eek:
    Ik ben ondanks dit verhaal nog steeds niet van mening veranderd. Max = NYC.
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Hoe ging het eind van Max Payne 2 ook alweer? Ik denk dat wij inderdaad gewoon NYC missen en die zwarte leren jas ook? :D. Wellicht zulen we in de intro zien hoe hij qua look zo veranderd....lijkt me toch wel.
     
  3. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij stond op de 2e scan the story so far. Het zal daar wel tussenstaan.
     
  4. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Weet je wel wat film noir uberhaupt betekend?

    Man on Fire heeft er i.i.g. niets mee te maken.
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    ik dacht van wel maar heb het voor de zekerheid maar even gegoogled :+

    "Film noir is a cinematic term used primarily to describe stylish Hollywood crime dramas, particularly those that emphasize moral ambiguity and sexual motivation. Hollywood's classic film noir period is generally regarded as stretching from the early 1940s to the late 1950s. Film noir of this era is associated with a low-key black-and-white visual style that has roots in German Expressionist cinematography, while many of the prototypical stories and much of the attitude of classic noir derive from the hardboiled school of crime fiction that emerged in the United States during the Depression."


    Je hebt geljk dat Man of Fire geen Noir film is in deze zin maar het lijtk wat mij betreft qua thematiek erg op de Max Payne spellen vandaar dat ik deze vergelijking maakte. Ik wou alleen maar zeggen dat bijv Man on Fire mij veel meer dezelfde revenge film vibe als met name de eerste max payne game dan de verfilming van de game zelf.
     
  6. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Zonde dat dit max payne 3 is. geen probleem als dit gewoon een andere titel zou zijn, of een nieuwe franchise.. maar dit trek ik gewoon niet.

    Ik kom wel weer terug zodra bekend is dat de game is uitgesteld en dat ze weer terug gaan naar de NY settings.
     
  7. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Dit is eerder max payne op z'n ouwe dag, vind het zelf iig weinig weghebben van de eerdere delen, een groot gemis denk want (samen moet goede gameplay ofc) dat maakte MaxPayne tot wat het is/was. En...er zijn al zat vakantie locatie shooters.
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Voor hetzelfde geld beland ie pas later in dat gebied, of komt ie juist later weer terug in NYC of gewoon een grimmige stad. Afwachten.
     
  9. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik wist het gewoon van te voren al, Rockstar moet niet aan een Remedy titel komen. Remedy weet gewoon veel beter de sfeer neer te zetten, jammer maar helaas. Maar gelukkig is Alan Wake er nog, niet door Rockstar maar wel door Remedy!

    Laat Rockstar maar lekker verder gaan met een Bully 2 of een nieuwe GTA.
     
  10. thewizzyofozz

    thewizzyofozz Active Member

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    ??

    Waarom al die negativiteit...

    Hadden jullie liever nog minimaal 5 jaar gewacht op een vervolg van Max Payne?

    Deel 1 kan toch nevernooit overtroffen worden, deel 2 was voor mijn gevoel niet meer dan een slap aftreksel van deeltje 1. En ik heb me echt prima vermaakt met 2.

    Naja deze koop ik ongezien, in het stuk staat dat hij geweldadiger is dan ooit...

    Denkt.. *altijd al es met bullettime door de favela's willen rondhupsen*

    8)
     
  11. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    3.314
    James McCaffrey heeft in de eerste twee delen de stem van Max Payne ingesproken. Rockstar heeft aangegeven dat zijn jonge stem niet goed bij het imago van de nieuwe Max Payne past en heeft daarom een andere stemacteur ingehuurd. Veel gamers zijn bang dat de game niet meer gaat zijn zoals de eerste twee delen. Art director Rob Nelson geeft daarom nog even aan dat jullie je geen zorgen hoeven te maken:


    "All the Max Payne themes will remain intact - manipulation, betrayal, and the stuff that really made Max Payne."
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Maar dan mis ik ook 2 andere dingen die voor mij heel belangrijk zijn. De stem en de omgeving, en die zijn nu dus anders. Ik hou hem zeker in de gaten maar ben gewoon minder enthousiast dan eerst.



    Waarom hadden we anders 5 jaar moeten wachten? :)
     
    Laatst bewerkt: 15 jun 2009
  13. thewizzyofozz

    thewizzyofozz Active Member

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Naja ehm... ruwe schatting, kijkend naar Alan Wake :+

    Ik had nog moeten tikken onder geweldadiger dan ooit, dat het verhaal heel belangrijk is voor de serie Max Payne en dat Rockstar daar meestal erg goed in is.

    De stem vind ik wel jammer, maar ook niet rampzalig. Denk ook niet dat ze een sufkut uitkiezen voor de stem

    We shall see, persoonlijk denk ik dat het een topper gaat worden :)

    Denk er dus hetzelfde over als ProCeela :b:
     
    Laatst bewerkt: 15 jun 2009
  14. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Om een oude koe uit de sloot te trekken, natuurlijk hoort een vervolg met de tijd mee te gaan en niet in het verleden blijven haken om op het oude succes te teren, maar wat ik nu allemaal zie is haast onherkenbaar.

    Wat als Lucas besloot Indiana Jones in een trainingspakkie rond te laten lopen zonder die kenmerkende zweep en hoed etc.

    Beetje abstract voorbeeld maar you catch my drift.
     
  15. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Ja Max Payne maakte voor mij geen Max Payne door "manipulation, betrayal" Meer de sfeer die er hing dankzij de NYC omgeving en goedkope hotels. Je voelde je kwetsbaar maar tevens een onkwetsbare bad cop. En de voice acting was geniaal. Die rauwe dichtende stem van Max. Daarbij het donker van de nacht en de sneeuwstorm die je afsneed van de normale wereld. A bad nightmare... zo voelde het aan.
     
  16. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Klinkt een stuk beter dan Kingdom of the Crystal Skull ;)
     
  17. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    vergelijk deze vers gemaakte screens eens met wat we van Max Payne 3 zien:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.014
    Leuk Bevonden:
    9.598
    Ah, Max Payne 2. Wat een sfeer. Eigenlijk was deeltje 1 nog iets beter.
    Samen met Fahrenheit vond ik dit echt toffe games in dit soort settings. Soort van mindfucks enz.
     
  19. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Episch. _O_ Lol weet nog wel dat ik altijd bang was bij de dromen in deel 1. :9
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Je was niet de enige hoor. ;)
    En dan ook "flesh of fallen angels" er tussendoor
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina