Ik zei het ook al in de comments op de frontpage: Sfeer eruit (die bepalend was voor Max Payne) Personage eruit (die bepalend was voor Max Payne) Is het dan een nieuwe Max Payne? Of een nieuwe actie game die hoopt, dat de naam voor meer verkopen zorgt.
Interessant om te zien dat mensen al gelijk een oordeel vellen over een game n.a.v. een paar screenshots.. Er is nog zoveel mogelijk, qua verhaal vertellen en setting, omgeving. Stel dat Max besluit het rustig aan te doen en de stad te laten voor wat het is. Hij verhuist naar een zonnig land, waar automatisch zijn leren jas niet meer nodig is. Hij merkt dat ie door het verleden wordt achtervolgd en na verloop van tijd (spel) keert hij terug naar de donkere filmnoir setting, compleet met wapperende jas...
Totaal mee eens, en de comments van Broussard. Maarja ik ben ook ongeveer de grootste Max Payne 2 fanboy die er is, maar dit... het staat me totaal niet aan.
Ik snap al die heisa niet, kom op. Wie zegt dat de hele game daar afspeelt? en dat hij de hele game dezelfde kleren aan heeft. Het kan ook een waanzinnige climax worden, als je bv in het laatste leven terugkeert en zijn flapperende jas de kast uit trekt. Hoe dan ook heb ik er wel vertrouwen in. Zou wel weer een fantastisch verhaal hebben!
Zijn toch van de scans die tijd terug uitgelekt zijn (uit GameInformer magazine ofzo)? Kan misschien een toffe game worden, maar heb er nog geen Max Payne gevoel bij. Nieuwe setting van de game krijgt her en der behoorlijk wat negatieve reacties.
Wacht even...zeg jij nou dat de graphics niet heel speciaal dan? Want dan heb je denk ik wel een andere bril nodig hoor...... Maar inderdaad, dat sfeertje was geweldig in deel 1 en 2 . Je wilde ook echt de moordenaars van je familie vinden en ze afmaken. En dat mist absoluut op die shots...het Max Payne sfeertje, waar is de wapperende lerenjas en het NY sfeertje? Maar ja....wie weet is dit maar een klein stukje in de game..ach en de kans is groot dat het straks allemaal niet zoveel uit maakt denk ik. Denk dat ie erg tof zal worden.
FY2010 begint in 2009, maar ik zou er niet op rekenen dat ie dit jaar nog komt. Kevf zal er blij mee zijn? 2009 wordt maar slechter en slechter
WTF, is Bioshock uitgesteld? Dat wist ik nog niet En als iedereen uit gaat stellen blijft er niets meer over voor december 2009
Nieuwe teaser van Max Payne 3 ! http://www.insidegamer.nl/xbox360/maxpayne3werknaam/videos/12203 Wat ik wel vreemd vind is dat er coming winter 2009 staat , foutje denk ik ?
Erg mooi. Check hier maar voor nog meer positieve reacties en hoe en wat over de delay; http://www.gamer.nl/doc/55212/Max-Payne-3-komt-pas-eind-2010
Hopelijk hebben ze hun fout ingezien en ruilen ze de Farcry setting in voor de echte Max Payne setting. > New York