Max Payne film

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door AgentSmith, 10 jul 2008.

1. AgentSmith

AgentSmith Guest

De 1e teaser trailer is online verschenen van de eerste game / film adaptatie genaamd Max Payne. Max Payne was een groot succses op de PC, PS2 en Xbox. Film noir gemixt met John Woo moet de lading wel dekken dacht ik zo. Zeer vette trailer _O_

2. AgentSmith

AgentSmith Guest

Heb nu even geen geluid op het werk op de PC. Maar wel even de beelden bekeken van de 1e trailer. Ik moet zeggen, het ziet er rete goed uit !! Dit gaat volgens mij geen PG 13, maar een lekkere Rated R worden.
    http://www.youtube.com/watch?v=Q2jAEoBz6RY

3. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Hmmm wel die zwarte kerel met zo'n typisch accent weer maar ik zie het voor nu positief in.

4. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0
    is het gebaseerd op het (de) spel(len) of is het een nieuwe verhaallijn?

wel leuk zo'n Max Payne film

Laatst bewerkt: 10 jul 2008
  5. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.762
    Toch zou het imo cooler zijn als John Woo deze zou regisseren. Maar de trailer ziet er zeker aardig uit.

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ziet er allemaal goed uit maar ik had toch liever iemand anders gezien dan Mark Wahlberg wat wel een goede acteur is, maar hij is niet ja hoe moet je het zeggen messed up, zal het zou ook niet weten wie anders had moeten zijn.

7. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Wat geweldig! Echt een geweldig spel was dat zeg, jezus!

Ja ik had ook iemand anders verwacht, misschien die vent Crank/Snatch. Ehh, Jason Statham ofzoiets.

Laatst bewerkt: 10 jul 2008
  8. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Had die vent die de stem zelf deed het niet kunnen doen :).
    Die had echt een geweldige stem.

9. cfreak24

cfreak24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben benieuwd de trailer ziet er wel vet uit.

10. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Wat doet die engel erin? =( of heb ik wat gemist in het spelen van Max 1 en 2, daarnaast betwijfel ik echt of ze de goede sfeer uit de game ook werkelijk ook goed neerzetten in de film. Maargoed we zullen het zien, de trailer ziet er aardig uit.

11. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    heel vet imo. Max payne is echt een van de meest geniale games als je het mij vraagt (max payne 2 staat nog steeds geinstaleerd) Of de film goed word of niet duf ik niet te zeggen. Maar ik kijk er iig naar uit

edit : die engel heeft trouwens te maken met de drug valkyr

12. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    echt dope! had ik niet verwacht.

13. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    klinkt mischien stom,maar had iemand zoals Johhny knoxville er beter voor gevonden.

Hij heeft wel wat weg van max payne qua uiterlijk dan.
    maarja aan de andere kant zo een lijpo als knoxville in een serieuze actiefilm...

14. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Daar suggereer je even degene die ik ook perfect voor deze rol had gevonden. Jason Statham is 1 badass gozer die naar mijn mening goed Max Payne had kunnen spelen.

Die ze nu hebben is inderdaad veel te braaf/clean zoals eerder al aangegeven.

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Statham is toch van de Tranporter films, als dat zo is dan vind ik het juist geen goede, want hij heeft een engels accent en een kale kop.

16. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Ja dat klopt, maar tis wel een goeie acteur om zo'n rol te spelen.

17. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik ook geen goede vent, Stratham. Ik vind hem wel echt gaaf maar hier vind ik hem niet geschikt voor. Eerder Keanu Reeves ofzo.. Maar goed, ik ben wel benieuwd. Ik heb de games helemaal kapot gespeeld dus vind dit wel geinig :)

Ik zag net trouwens in de Veronica Magazine een foto van Matt Damon, die een buikje en snorretje heeft voor een nieuwe film. Echt niet normaal wat gasten moeten doen eigenlijk! Topfit voor The Bourne Ultimatum en dan nu zo'n papperdje worden met een bizar lelijk kapsel. Toch wel geinig werk :)

18. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Keanu Reeves neeeeeeeeh 8) verschrikkelijke vent vind ik dat.

Wahlberg lijkt er voldoende op vind ik hoor. :)

19. 4sake

4sake Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    omg hier heb ik zo lang op gewacht gewoon!
    Maar wtf is dat voor mislukte vogel die je soms ziet vliegen dan? die had je niet in max payne (game) zelf.. beetje fake als er een mislukte vliegende poedel in zit ofzo.. lijkt me echt jammer..

20. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ik vond eerlijk gezegd het demonische ding (wat het ook is) er helemaal in thuis horen. Max Payne staat voor rare psychologische uitvallen waarin Max weer is de kluts kwijt is. Net zoals dit dus 8):):

Deel Deze Pagina