Hopen dat die film ook zo'n ongure sfeer krijgt.... ik vind max payne (1) nog steeds het mooiste spel dat ik ooit gespeelt heb. (Qua diepte van het verhaal , de verwijzinge en de artistieke uitwerking van het hele concept.)
Ik heb ooit ergens gelezen dat Max Payne heel erg op een van de makers van het spel lijkt, dus die zou wel een goede keus zijn om hem te spelen.Of hij acteren kan is een andere vraag
dat gold alleen voor de eerste max payne, bij deeltje 2 heeft ie een hele make over gehad en lijkt ie der totaal niet meer op.
Die stem van die gast was ook dope. Echt zo'n noeste schrale lage stem die echt heel vet klonk tijdens die zelf-reflectie momentjes in de game.
Ik hoop echt dat ie goed word met veel van die leuke zinnetjes er in en met zo'n goede sfeer dan kan het echt een hele goede film worden.
Lachen. Een film gebaseerd op een game die zelf voornamelijk is gebaseerd op een flink aantal bekende films. (Of elementen uit films)
Nou brengt de beste balleknieper het een beetje ongenuanceerd, maar ik ben wel bang dat ie wel eens gelijk zou kunnen krijgen. Want laten we eerlijk zijn net zoals de meeste games die gebaseerd zijn op films is het over het algemeen ook vrij slecht gesteld met films die gebaseerd zijn op games. Het aantal films gebaseerd op games die daadwerkelijk redelijk tot goed zijn is vrij klein. Tomb Raider is vind ik best wel aardig tot goed. (2 aanzienelijk minder) Mortal Kombat 1 is ook aardig (2 een heleboel minder) Resident evil okayisch (soort van) Maar voor de rest zijn er alleen maar bagger produkten zoals b.v. Super Mario Brothers, Street Fighter, House of the Dead, Wing Commander, Double Dragon. Nou heeft Max Payne in tegenstelling tot een paar, zoniet alle, van de bovengenoemde van zichzelf al een goede storyline. Dat schept dus wel hoop. Ook vind ik het een goed teken dat Shawn Ryan, van The Shield, degene is die voor het script zorgt. Ik hoop dat het een goede film gaat worden, het zou in ieder geval wel mogelijk moeten kunnen zijn. Ben alleen zoals eerder gezegd wel bang dat balleknieper wel eens gelijk zou kunnen krijgen.