1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Max Payne

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chaos, 22 jun 2002.

1. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Max Payne zeker wel een goed spel. Hij is toch helemaal niet zo kort? Ik heb er toch wel een weekje of twee over gedaan. Je moet hem natuurlijk niet op easy gaan lopen spelen. Het enige dat mij opviel is dat het geluid zachter is dan andere spellen zoals HALO en dat er geen trilfunctie op zit.

2. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3

Volgens mij hb ik wel trillingen gevoeld, tijdens explosies en zo...???

3. Elite_Force

Elite_Force ...

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, er zit geen trilfunctie in Max Payne... Dat klopt... Toch vind ik Max Payne een KICKEspel en zou het voor geen goud hebben willen missen... OK, het spel heeft enige tekortkomingen, maar is ZEER de moeite waard, tenminste, dat vind ik... En wat de replaywaarde ervan betreft, tja, ik ga net als Broes hier het spel zeker weer een keer spelen over een tijdje... En ik ben er ook wel een tijdje mee zoet geweest, met het uitspelen van dit spel... Iedereen loopt te zeiken dat Max Payne zo kort is... Zal wel, ik vond het wel meevallen... Max Payne rulezzzzzzzz :+

4. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb m nu in de tussentijd 2x uitgespeeld en ben nu bezig op 3de niveau is wel moeilijker maar is zeker te doen.

Ik geniet van het spel en van zijn easter eggs, die zijn ook superfun.

5. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Zo superkort vind ik hem ook niet. Zou hem ook niet hebben willen missen en kijk uit naar deel 2. Beter online in deel 3, bulletdodge tegen mekaar inzetten lijkt me echt bruutjes!!!
    (In slomo raak je mekaar wel makkelijk.....hmmm....valt eig. nauwelijks uit te voeren...je raakt mekaar echt wel als je alletwee aan het dodgen bent....... In een ruimte met veel spelers hebbie dan gewoon geluk als je het overleefd, dan was de rest gewoon op mekaar aan het schieten en niet op jou....:) )

6. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bij obi wan kan je bullet time gebruiken in multiplayer, vind het niet echt meer spannender, solo bullet time blijft het leukst

7. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Bwahahhaha, mp zuigt in Obi, je kan alletwee de hele tijd met een forcepush mekaar het leven zuur maken, dan is het gewoon een kwestie van geluk wie er wint. Is dezelfde fout eig. als ik net tussen haakjes schreef over Max. Wordt gewoon te makkelijk.

8. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bij obi wan wordt bullet time niet echt makkelijker, alles gaat in slow motion meer niet maar bij max payne multiplayer bullet time zal wel kut worden ja.

9. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, bij Obi bedoelde ik ook alleen maar die forcepush, daardoor valt er niet te mp-en. Tenzij je afspreekt dat je die niet aanraakt maar ja, verleiding is erg groot als het ff niet goed gaat.:9
    Anyways, genoeg geluld, gaat al niet meer over Mex Peen.
    *Kseen verdwijnt uit deze draad, moet goed voorbeeld geven.:)

10. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha ik wou net gaan zeggen, we posten in ongeveer 3 verschillende threads over obi wan

11. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Ik speel het spel nu al 2 dagen (doe het erg rustig aan) en ik moet zeggen het bevalt heerlijk. :p

Deel Deze Pagina