Maxima gaat NU bevallen!!!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Sam Fisher Jr, 7 dec 2003.

1. Maxima is bevallen van een dochter heeft de rijksvoorlichtingsdienst bevestigd!

bron: deze

Na de geboorte wordt het kind van prins Willem-Alexander en prinses Máxima met 101 kanonschoten verwelkomd. Saluutbatterijen gaan kort na de geboorte op vier verschillende plaatsen in het koninkrijk aan de slag: Den Haag, Den Helder, Willemstad op Curaçao en Oranjestad op Aruba. Als de geboorte plaats heeft tussen 22.00 uur en 07.00 uur, worden de saluutschoten afgegeven om 07.00 uur 's ochtends (plaatselijke tijd).

Laatst bewerkt door een moderator: 7 dec 2003
  2. Offtrack

Offtrack ForzaGT :)

Leuk Bevonden:
    6
    Jah en ik moet nu naar de plee om te schijten!!

Lekker boeiend? Willem Alexander is een slappe drol, en gelukkig nog niet onze "koning", dus hebben we nog vrij weinig met hem te maken. Maxima is een onbetrouwbare argentijnse, eerst begin januari en nu opeens begin december. Het zal dus wel een tweeling zijn.
    Leuk dat die twee figuren een kind hebben proberen te knutselen. Maar laat mij met rust.

3. Panzer

Panzer Seven deadly sins...

Leuk Bevonden:
    0
    I couldn't agree more!!!!!!

4. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    ze doen toch nix daar in het koningshuis. alleen leuk zwaaien naar de camera's

5. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Zal morgen wel kranten vol van staan. Maarjah, altijd zo een ophef erover is niks voor mee, wordt morgen en de rest van de week geen krant lezen:D

6. Van mij mag het koningshuis worden afgeschaft. Kost alleen maar geld terwijl ze alleen maar lintjes doorknippen. Ook vind ik dat die mensen de enige mensen zijn die niet vrij zijn in Nederland.

Maar toch leuk voor ze zo'n baby. Het is toch de troonopvolger van Willem

7. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tss, zeikerds.

Tis dus een meisje geworden, gefeliciteerd! :)

8. djlaulau

djlaulau Lamlendigheid

Leuk Bevonden:
    0
    Ja indd jullie doen nu alsof jullie er wat van af weten, maar alleen maar omdat er allerlei onzin op tv van : ja het koningshuis staat in diskrediet en zulke onzin, als zou het koningshuis niet zo slecht in beeld worden gebracht, zouden jullie nu heel anders komentaar geven!

9. Offtrack

Offtrack ForzaGT :)

Leuk Bevonden:
    6
    Voor dat bedrag wil ik ook wel niet vrij zijn hoor! Heerlijk nix doen en bakken met geld hebben. Belasting vrij. En ik geloof dat Bernard nooit zo'n moeite heeft gehad met het niet vrij zijn :).
    "Als hij allimentatie zou moeten betalen was er voor heel afrika te eten" :)

En of die baby leuk is, moet ze natuurlijk nog maar afwachten. Voor hen waarschijnlijk wel, maar Max is toch al een beetje op leeftijd dus misschien is het wel een met een syndroompje ofzo. Misschien laten ze hem nog ff stuiteren. Wie weet...

Maar we wensen ze natuurlijk het allerbeste toe, met het klein kind van Zorro-dinges. Misschien heeft het veel dingen van zijn opa, en wordt het een ontzettende rat :) Onze opvolger van de toekomstige troonopvolger

10. Jij bent wel erg bot hoor!

11. ImpulzZ

ImpulzZ Katie Holmes

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het wel leuk hoor :p Alex & Maxima gefeliciteerd! :cool:

12. CyriLLuZ

CyriLLuZ Smoezta Anaznuzta

Leuk Bevonden:
    0
    Ik woon in Den Helder :-D Vlakbij het K.I.M. Ik hoorde de schoten heel duidelijk :p

13. <:.oRoBBeRTo.:>

<:.oRoBBeRTo.:> .

Leuk Bevonden:
    1
    Whoehoe een prinses en dus ook een koningin...congratz Willempie en maxima!!

14. Unhooked

Unhooked Adrenaline driven

Leuk Bevonden:
    0
    Dichtbij mijn toekomstige school dus :D

15. CyriLLuZ

CyriLLuZ Smoezta Anaznuzta

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zal dan wel ga je bij het KIM werken? Mariniertje;)

16. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, wtf kan mij het schelen :confused: nja enig een kindje.. nog iemand die stinkend rijk wordt en geen ruk doet!

17. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Gefeli :) een meisje!

18. Iris

Iris psn: Irisistible

Leuk Bevonden:
    56
    Ik vind het wel leuk dat het een meisje is, eigenlijk was het wel leuk geweest als alexander ook een meisje geweest was ;)

19. greenbean

greenbean Pow! ur dead!

Leuk Bevonden:
    1
    het koningshuis is alleen maar voor de publieke functie en dat doen ze wel aardig. gelukkig dat balkenellende geen koning is die gast kan echt geen toespraken geven :p .

maxi en willie feli !

20. martez

martez New Member

Leuk Bevonden:
    1
    een meiske

Deel Deze Pagina