Me Multi!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Cyhwuhx, 30 aug 2002.

1. ThaFrag

ThaFrag Just a n00b, 4 life?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja voor mij ook. En als reserve heb ik ook nog mijn NES en PC :)

2. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb alle consoles, omdat ik gewoon niet kan kiezen. Net als wat sommige mensen al aangeven, iedere console kent zijn goeie spellen. Ik wacht bijv. met smart af naar RE en Super Mario voor GCN. Voor PS2 is GTA3 al een reden genoeg (voor mij dan iig, altijd een big fan geweest van dat spel) en dadelijk Vice City, yummie :9. DC is voor Shenmue 2, aangezien we risico lopen dat die in Europe niet komt. DC is daarbij ook nog 's een enorm goeie console die het respect verdient die hij had moeten krijgen. Tja de xbox dient als sier bij mij :p.

P.s. voor degene die het niet begrijpen, Xbox is voor mij de beste console, die andere zijn voor een paar games. Xbox is voor mij voor alle games, een multiplatform!

3. The FragmaN

The FragmaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een SNES nou ja eigenlijk mijn broer maar ja. Toen we die kregen was ik 8 ofzo dus dit was het vetste wat er was!( Vooral mario kart!) Toen kwam de Nintendo 64 die kocht mijn broertje nou ja kreeg h'm met 5 Dec. Dit was wel leuk maar ik was er na een half jaar al oover uitgekeken. En toen kwam de xbox die was voor mij. Heb hem nu bijna 4 maanden en heb Halo al uitgespeeld maar ben nog lalg niet uitgekeken!:) (Ben nu Namelijk Heroic uit aan hebt spelen door alleen maar te meleen.}:] ) Dit is trouwens wel lastig, heel lastig maar het kan denk ik wel uit te spelen zijn. En dan straks gewoon nieue\we spellen kopen.

4. Flood

Flood Guest

met melee uitspelen is cool, jammer dat alleen mij het nooit lukt 8)

5. ThaFrag

ThaFrag Just a n00b, 4 life?

Leuk Bevonden:
    0
    Op easy kan ik nog net het eerste level halen :)

6. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook alle drie de consoles en ik vind Xbox de beste. PS2 heb ik ook wel een stuk of 10 hele goeie games voor. GC valt me tot nu toe wel tegen, het lijkt wel of ze weer precies dezelfde fout maken als met de N64. Gewoon geen games uitbrengen dus. Maar dat zal met de kerst wel goed komen..

7. Blade

Blade What?Is it a spider?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had de N64 klaar. Ik ben nu heel tevreden over me xbox en 1 van me vrienden heeft een NGC met SSBM en die leek een beetje veel op de oude dus dat boeide me nie zo(wel voor een aantal uur hoor).

8. X-Booster

X-Booster New Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb er (spijtig genoeg) maar 1 : Xbox natuurlijk :D

maar als ik een 2de zou kopen zou het een GC zijn
    het is een heel ander soort spellen dan de xbox
    de PS2 zou ik ni kopen omda die spellen te dicht bij die van de Xbox liggen

want geld en tijd genoeg voor alle 3 zou ik nooit hebben :D ;)

9. Cyrillus

Cyrillus Smoezta Anaznuzta

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik denk ook de GameCube het heeft opzich werl leuke spellen zoals PIKMIN:D

10. Memphis

Memphis Lid vanaf het begin!

Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik heb geen extra consoles, anders heb ik helemaal geen leven meer.

11. Sultan_of_Swing

Sultan_of_Swing Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb alleen de Xbox. Heb moeten kiezen tussen de Cube en de Xbox want ik vind 2 consoles een beetje overdreven, vanwege het feit dat ik er gewoon te weinig tijd voor heb. Als ik de cube erbij had gekocht + alle games die ik er voor zou willen dan kan ik m'n sport, gitaar en sociale leven wel opgeven. Ik zat tot 2 maanden voor de launch te twijfelen tussen de Xbox en de Gamecube, het is toch de Xbox geworden, maar ik mis sommige spellen van de Cube wel een beetje ..

Deel Deze Pagina