Wtf ik zag iemand in mij friend list het spelen. En in de vs is hij nog niet uit. Hoe kan dit. Hij zei dat het wel meeviel. De sp is niet zo goed maar de mp wel. Grafisch was het ook niet zo goed maar zeker het aanschaffen waard. Ik zie wel.
Hier heb je toch nix aan over de 100 uur spel plezier. Een spel moet minimaal 40 to 50 uur speel plezier hebben, dat is leuk dan heb je er nog wat aan een spel. Niet met 100 uur speel plezier, je speelt het hoog uit 50 uur en legt hem dan alweer aan de kant. En M$ is huus niet gek hoor die makken namelijk zo kort mogelijke spellen, zodat je of een nieuw spel gaat kopen, of veel over de MULTYPLAY gaat spellen dat is ook veel geld voor hun hoor. Reken er maar niet op, dat M$ ooit een spel met meer dan 100 uur speel plezier uit gaat brengen hoor. Maar dit spel is dus echt vet hoor, heb er zelf ook al een prieview van gespeelt.Maandag of Dinsdag krijg ik hem op de Amerikaanse versie binnen en ga ik zeker veel spelen.
Tja, MS legt Live gedeelte van een game op een hoog latje. Zelf ben ik wel tevreden met zo een 20 / 30 uur. Dan heb ik lekker gespeeld en niet het gevoel dat de game te kort of te lang is. Het is zonde als je een game als Halo of Halo2 met een paar avondjes al uitgespeeld heb en vervolgens enkel de MP nog hebt. Dit is in het begin leuk, maar wordt ook steeds minder (Halo2 ligt bijv stof te happen ivm Burnout. Zelf vond ik de gfx en gameplay van MechAssault 1 prima. Ben wel tevreden met wat mindere gfx, zolang de gameplay er maar niet onder lijdt. Ben dan ook overtuigd dat deel 2 me ook goed zal bevallen. Of ik hem bij de release koop weet ik nog niet, dat is afhankelijk van mijn budget, eventuele andere games die dan uitkomen en de games die ik op dat moment bezit.
De graphics van MA2: LW is wel wat beter dan de grafische kwaliteit van het eerdere deel. Het is dus wel mooi, niet super maar gewoon mooi. Maar de gamesplay is naar mijn mening alleen maar verbeterd door het effect dat je uit je mech kan en in andere voertuigen kan.
Ik hoop dat ze je nou ook echt het gevoel geven dat je in een groot ding zit, en niet in een log klote ding. Dit had ik bij de vorige. Ik vond de battles te standaard. Er was niks speciaals.
Die graphics waren juist super,zeker voor die tijd !!! Die mechs die exploderen zijn een lust voor het oog !!! Met MA2 gaat dat alleen maar beter worden. Maak me meer zorgen over de sp ervaring eerlijk gezegd.
En niet te vergeten om af en toe even lekker wat gebouwen neer te beuken, knallen. Leuk als er iemand achter staat die bijna dood is
mja wat moet je in die 100 uur met een paar mechs doen dan? dan word het alleen maar langdradig en saai :{
mja eerlijk gezegd ben ik het daar wel mee eens,het moet ook wel eens afgelopen zijn. Heb geen zin om 60 uur te gamen om daarna pas een voldaan gevoel te krijgen van het uitspelen. Of het moet natuurlijk enorm verslavend blijven maar dat lijkt me haast onwaarschijnlijk.
Bij Final Fantasy of de meeste andere games HEB je al een voldaan gevoel, 60 uur lang. De teleurstelling komt juist als je de game uitspeeld. Ik moet wel zeggen dat de vergelijking niet helemaal ok is. RPG's kennen lange lul verhalen en nemen opzich weinig geheugen in beslag, gezien de opdeling van de spelwereld met de gameplay. Bij een action game als LoneWolf moet er VEEL geheugen en kracht in de spelwereld wordengestopt worden en dat gaat vaak ten koste van de duur van het spel...
Nu weer ontopic mensen. Het ging over Mech Assault 2: Lone Wolf. Ik mis wel iets in Mech Assault 2: Lone Wolf en dat is een goed uitgewerkt combat systeem voor as je als mens door de stad heen loopt.
Misschien kom ik een beetje onnozel uit de hoek maar hoe the Fukc komen jullie toch aan ma2 ??? Ik zou dolgraag in discussie gaan met je MassHyponotic maar eehhh tja kan er nog niet over meepraten