1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mech Assault 2: Lone Wolf

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door WeeGee, 25 dec 2004.

1. Boxxanna

Boxxanna Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb de limited editon de 1ste dag dat ie uitkwam gekocht. Die 2 extra maps zijn wel bruut. Het vetste is bij ma2 als je een ,,house'' kan kiezen om bij te gaan en dan galaxy plaatsen overnemen. Heel strategisch hoe je dan in een lobby zit met mensen die je voor de eerste keer ziet en dan praten over dat je de planeet: bv. avril net hebt verloren. Ik vind het een goede game.

2. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Tja, we reviewen hier niet alleen voor Xbox Live spelers. Voor mensen zonder Xbox Live is er niks, of weinig, 'goeds' te bekennen in het spel helaas.

3. WeeGee

WeeGee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Helaas kun je inderdaad wel stellen dat SP te lijden heeft onder MP.
    En dat gebeurt mij momenteel veel te veel,ook al heb ik live.
    Ik vind het gewoon lekkerder om te gamen wanneer ik zin heb en dan ook weer op te houden wanneer ik zin heb.
    Of als het slecht gaat gewoon lekker opnieuw beginnen.
    Ja ja ik heb eigenlijk liever en lekker meeslepend SP verhaal dan een geweldige live ervaring!!!

(dis een beetje of topic,sorry)

Laatst bewerkt: 25 jan 2005
  4. Afroman

Afroman Becaus i got high

Leuk Bevonden:
    0
    Als MA2 echt zo'n korte SP heeft dan is het echt niet vet voor de mensen met geen live. Maar ik ga MA2 volgende week halen.

5. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    als ie een goede sp had gehad, had ik m denk ik wel gekocht, maar om alleen plezier aan live te hebben, nee. Ik heb nog halo 2 die ik best vaak speel

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    een klein beetje een mega kick. Ik kwam deze game tegen in een kast op zolder en ik moet zeggen dat ik hem weer leuk vind :)

Deel Deze Pagina