1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mech assault! OUT NOW!!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door thaking, 16 nov 2002.

  1. Locke

    Locke Organic intellectual

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het een heerlijk spel. Weer eens wat anders dan met een mannetje of vrouwtje lopen. Infanterie platstampen en met vrachtwagens voetballen: verandering van spijs doet eten...
    Ik heb helaas nog niet veel multiplayer gedaan, maar singleplayer houdt me nog wel even bezig, denk ik.

    Mijn favoriete mech nu is de puma (snel, jumpjets, invisibility en ppc!), hoewel de mad cat ook goed is.


    - Locke
     
  2. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    de puma is idd best geil. vooral de combo jumpjets en ppc bevalt me wel.

    de madcat is ook vet, maar iets minder wendbaar en overheat snel door die 4 missiles :D
     
  3. XBOX ruled

    XBOX ruled Blablabla

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook vandaag gekocht,
    maar weet iemand van julllie iets over die mech met dat paarse schild?
    Ik kwam hem tegen in "grinder". Hij stond ook niet in het boekje.
     
  4. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    die grote paarse bol om hem heen? das gewoon zon speciale defense "move" activate met ehm de rechter stick in drukken. dan gaat dat paarse balkje in je HUD lopen. ehm k denk dat et een alternatieve versie van de atlas is die die defense heeft. k weet et niet zkr.
     
  5. XBOX ruled

    XBOX ruled Blablabla

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat de paarse bol een defence move is zou kunnen, maar ik weet heel zeker dat die mech geen atlas is, hij ziet er compleet anders uit, kijk zelf maar eens bij: Multiplayer ---> Local Xbox ---> Grinder
     
  6. Avantar45

    Avantar45 OpticonNL

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0

    dat is volges mij Ragnarok of zoiets. in de missie waar ik nu zit moet ik die gast verslaan. wat nog wel ff vet lastig is ]:- dat irri ding blokt de hele tijd al mn wapens :'-(
     
  7. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    ow jah, ragnarok. dat is em jah. je moet w8en net tot nadat zn schild ff uit is.
     
  8. XBOX ruled

    XBOX ruled Blablabla

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag het ook, Ragnarok, je kan hem ook in grinder kiezen wanneer je het hebt uitgespeeld.
    Jammer ik hoopte dat het spel langer zou duren.
     
  9. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    t gaat ook om live gast.
     
  10. XBOX ruled

    XBOX ruled Blablabla

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, ik weet dat dit spel het meeste bedoeld is voor live, maar ik had me er meer van voorgesteld als 2 daagjes spelen,
    jammer vind ik dat, daarom heb ik hem ook verkocht, live doe ik voorlopig (ik weet dat het pas in maart in Nederland kan) niet aan.
     
  11. macouno

    macouno discombobulated

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    2 daagjes spelen????

    Hoe weinig levels zijn er dan? Want ik ren nu rond in een "elemental" en heb het vermoeden dat ik nog een heel eind te gaan heb?
     
  12. XBOX ruled

    XBOX ruled Blablabla

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Met de "elemental" is dacht ik het op 4 na laatste level,
    btw die missie is nix aan, tot het moment dat je van mech wisselt, dat is wel grappig.
     
  13. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    opzich duurt et tot maart helemaal niet zo heel lang meer. en dan gaat mechassault zo hard ownen.
     
  14. n3m

    n3m Nosy

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    nou ik doe er al wel meer dan 2 dagen over, zit nog steeds een beetje vast met die Thor =/
     
  15. XBOX ruled

    XBOX ruled Blablabla

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, de missie met de Thor was ook wel moeilijk (als je niet weet wat je moet doen).
    Als je een beetje rondkijkt zie je overal van die kleine autootjes, als je die kapot schiet, laten sommigen een "armor salvage" vallen, zo kun je het level vrij eenvoudig uitspelen.
     
  16. kes

    kes kes

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem vandaag ook maar gekocht, het spel ziet er wel mega mooi uit. maar toch valt ie me een beetje tegen, het is zeker geen slecht spel hoor.
    Maar ik speel hem vanavond nog ffkes en als ie dan nog steeds me niet echt boeit ruil ik hem.

    volgens mij iets te snel geweest met oordelen
    dit spel is echt zwaar relaxed en dadelijk zekers met xbox live.
    I can't wait
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2002
  17. kes

    kes kes

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je ook multiplayer spelen tegen een paar bots.
    dus gewoon in je eentje een potje deathmatch spelen.
    net zoals singleplayer in unreal championship zal ik maar zeggen.

    zo ja hoe want ik ben die optie nog niet tegen gekomen.
     
  18. XBOX ruled

    XBOX ruled Blablabla

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan wel in je eentje tegen een paar bots, tenminste bots achter elkaar, dat is grinder.

    Dat staat ook ergens bij multiplayer
     

Deel Deze Pagina