ow jij gaat een lol hebben jongen! tip: probeer es gebouwen helemaal te vernietigen door er alleen auto's tegen aan te kicken
naw..niet echt schoppen..maar als je met een wat zwaarder mech hard tegen een bus/auto oploopt, kun je die in de 5-10e verdieping kicken..vooral met touringcars in level 5 is dat wel lachen :d
Tjah ik vind de levels toch redelijk afwisselend. De omgevingen wisselen veel. Ik vind wel dat er toch een iets groter realisme in mocht. Als je mikt komen je kogels altijd aan op de torso van de mechs, je kan niet bv expres mikken op een poot en zo een lichte mech snel uitschakelen. Maar is er een bepaalde tactiek om een mech te laten omvallen met die gauss rifles? Het gebeurt heel af en toe dat er eens eentje omvalt, maar dat is eerder willekeurig dan het gevolg van de afstand of de plaats waarop ik mikte.
Het mikken is exact hetzelfde als in halo, alleen kun je de snelheid niet aanpassen (denk ik toch). Er zijn toch een goeie 20 levels, soms zijn langere levels opgesplitst in twee.
naarmate je vordert in het spel verbetert die creativiteit wel hoor, zo heb je naar het einde toe een soort van stealth en infiltratiemissies bvb die wel aardig om spelen is...
de enigiste missie die ik leuk vond bij mech assault was met een elemental, van mij mochten er wel meer van deze missie's mogen
Ik ben ook aan't twijfelen om Mechassault met iemand te ruilen (ik de ontvangende partij van Mechassault), maar aangezien ik geen Live kan aanschaffen, twijfel ik.... Iemand die zijn menig wil geven of Mechassault het waard is voor alleen de singleplayer en multiplayermode (dus geen Live)?
Whoohoo Gladiotor!!! Hiya! Mechassault was bij Dixons toch 40 Euro? Ik hou niet echt van de Mech-games, though...Online is het wel lachen denkik, maar snake online is zelfs al cool
heb net weer ff gespeeld, totdat ik een paar keer doodging door n kutmech na het stukje vliegtuigen neerknallen begn pas ja