1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mech Assault

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gladiator, 9 mrt 2003.

  1. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    jah, ik heb ook geen live...hij is leuk, linken moet met twee CD's en Xboxen,
     
  2. Gameslave

    Gameslave Guest

    vind mp mode maar saai, een beetje met zn 2en elkaars mech afknallen in een arena, en die andere optie ofzo, dat je kon samenwerken als je dan dood bent moet je wachten tot ander ook dood is, had er meer van verwacht, maar jah, heb ook niet zoveel mp mode gespeelt
     
  3. Gladiator

    Gladiator Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu aan 't lobbyen bij mijn broertjes om de Xbox hierheen te halen (hier is breedband) Maar het lukt nog niet echt. Ik heb al voorgesteld om de SNES bij mijn moeder te pleuren, maar die ruil vinden ze niet geweldig (losers)
     
  4. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    hey, het schijnt dat wij somehow een breedband modem hebben gekregen, gezien mij up/download snelheden :D
    nou nog een CC lospeuteren 8)
    *fuck..de snelheden zijn gehalveerd..ziet er naar uit dat we toch basic hebben..eerst maar breedband dan:mad:
     
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2003
  5. Gladiator

    Gladiator Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmmmmmmm niks! Hoop dan zo snel mogelijk volgende week
     
  6. Gladiator

    Gladiator Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmmmmmmmm nog niks!!!!!!!!!!!!!
    Shit! ik wil MechAssault spelen!!!!!!!!!!!
     
  7. Lucky_X_strikeR

    Lucky_X_strikeR I will strike back

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    uit hoeveel missies bestaat deze game eigenlijk?
     
  8. TwistedVirus

    TwistedVirus Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    mech assault ?
    er is me al vaker gevraagd of 't een goed spel is, je moet er van houden om 't leuk te vinden (duh), ik vind het heel leuk, vooral op xbox live!, maar dat komt misschien omdat 't erg arcade is

    btw, volgens mij 20 missies, maar voor de singleplayer zou k 't niet doen, leuk verhaal, maar niet moeilijk, de multiplayer echter is gewoon tof.
     
    Laatst bewerkt: 21 mrt 2003
  9. Litox

    Litox Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Mech asault rules, niet zo goed als mechwarrior 4, maar het live gebeuren maakt veel goed.
     
  10. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Mechaussaut is echt zo super mooi en gaaf de grapics zijn dik in orde vind ik en heel cool om tegen andere mechs te vechten en kom je in zown stad tegen een mech te vechten schiet je mis progelijk tegen een gebouw aan valt heel mooi uitelkaar zeker het kopen waar en ik ben nu 16 ze zijn best kort vind ik maaar ze blijven heel leuk herspeelbaar en je hebt meerdere hoogtegraden de missies zijn ook wel leuk het is alleen maar vechten je hoeft niet echt tatisch te zijn alleen een beetje de rader gebruiken want dan kan je makkelijk de vijanden zien ik vind het heel erg cool en op live Zeker cool en het is ook wel leuk dat je geen levels hoeft te unlocken en geen mechs hoeft te unlocken want die heb je al je hebt ook veel modes 1 mode moet je het zo lang uithouden tegen de computer en team tegen elkaar enzo leuk spel is het zeker kopen en ONly on xbox lekker je vrienden pesten!!
     
  11. xboxwizz

    xboxwizz ........

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind uziel echt heel goed , hij is snel en heeft dat sterke oplaad wapen

    p.s.hij ziet er cool uit
     
  12. Mongroid 666

    Mongroid 666 Tortured Soul

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    HEEEEELP!!!

    Als ik MA wil opstarten op mn XBLive, begint mijn gehele beeldscherm te rollen, zodat ik nix kan doen, het spel zelf doet het wel gewoon, maar ik zie gewoon nauwelijks wat. Weet iemand misschien hoe dit komt en/of wat ik hieraan kan doen? In ieder geval alvast bedankt voor het meedenken.
     
  13. Gladiator

    Gladiator Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Woohoo heb MA al een tijdje, maar kwam gewoon niet 8er mijn PC vanwege MA. Ben nu in de missie dat je moet vluchten voor al die mechs, en dat je dan een brug moet vernietigen. Het is echt cool!
     
  14. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    ja daar ben ik nu ook, jezus wat is die missie moeilijk
     
  15. CyberMonkey

    CyberMonkey Proud xbox-owner

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan heb je ready to rok nog nie gespeeld. Maar die wolf in sheeps is idd ook wel flink moeilijk. komt er op neer dat je zo snel mogelijk wegrent en zoveel mogelijk powerups pakt.
    ARGH zo'n kutlevel, zeker al 3 keer een half uur gespeeld om dan domweg dood te gaan door die 3 mechs die daar opeens afkomen. :mad:
     
  16. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    interpunctie plz.


    mech assault is zeker wel een netjes spel, kan natuurlijk niet tippen aan Halo. MP over xbc heb ik nog niet echt vaak gedaan, maar 4 potjes ofzo. maar het is wel grappig. De missies zijn best wel leuk. Ik ben nu bij die ene waar je die vijf sensoren moet vernietiegen(Icarus ofzoiets)
     
  17. Gladiator

    Gladiator Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    daarna komt die missie waar ik nu ben, dies wel moeilijk, kwam de 1ste keer tot de brug maar toen kwam er zo'n grote mech op me af en ik schoot maar op de brug :confused: dat werkte niet echt. is het handig om ze eerst te verzwakken?
     
  18. MECH ASSAULT ;

    het is een niet-zo-leuke game, daarom heb ik hem ook geruild.
    Levels MAKKELIJK uitgespeeld.
    Multiplayer is wel een pluspunt voor de game :+
    anders was het een fackspel.
    ALS je Xbox Live hebt, is het wel wat leuker natuurlijk :D:D:D
    ----
     

Deel Deze Pagina