staat a; ergens in een andere thread...je moet wegvluchten, niet het gevecht opzoeken. de vluchtweg is in de buurt van waar die mechs te voorschijnkwamen en loopt wat naar beneden met een brug daraover heen..goed zoeken!
Je hoeft de generator niet kapot te knallen je kan gewoon we rennen en op de daken van gebouwen zweven op deze manier kom je gemakkelijk over de hoge poort heen
fuck jah..die jump jets was ik glad vergeten! goed dat je het zegt...zal ik het ook es op elite halen
dat zeggen we ook, alleen had iemand het over het gebruiken van jumpjets om over die muur heen te komen, en volgens mij gaat dat niet, kortom ik ga het eens uit proberen
Zorg dat je die 2 Atlassen en die andere loslopende mech met z'n drie-en in die kleine ruimte bij de generator krijgt... Dan als een gek een van die mechs killen. Omdat de ruimte te klein is voor 3, sterven ze allemaal in de blast van die ene... Salvage oprapen en je hebt Level 3's van alles. That's the way I did it. Niks rennen....broodroosters maken van die mechs...
deze level is moeilijk maar ik heb ze ook "gewoon" afgemaakt en ben toen pas verder gegaan . Nu zit ik vast in een level dat ik in een jumppack zit ofzo , met veel lava , ik zit in een mini mech ofzo maar kom die basis niet in . Anybody know da way . . . .???
Als je had geluisterd naar wat die gast over de radio zei, dan had je gehoord dat je eerst dat torentje naast de deur kapot moet knallen met je rockets... De deur gaat dan open, en je krijgt een zooitje mechs te zien. Als het goed is hoor je: Quit window shopping, the Atlas will do fine. Level uitgespeeld. Volgende level: --> Stuff opblazen met je Atlas.