Ik heb erg genoten van de game, maar blijf je toch altijd wel houden, wat de een weer niks vindt, vindt de ander weer super. Online is soms beetje vervelend als je veel moeite doet om iemand te killen en een ander net de laatste kogel afvuurt om hem te killen en de kill krijgt, of dat je midden in een groepje mechs staat en snel dood bent. Maar aan de andere kant is het leuk dat je niet met een of twee kogels dood bent bij de meeste shooters.
Ik wil wel eens een potje spelen add me maar... Maar ik ben niet zo goed... Weet iemand welke mech's het beste zijn...
Ragnarok is erg sterk. Zelf kon ik het lang uithouden met MadCat, maar toen ik tegen een aantal Ragnaroks moest werd ik simpel gekilled keer op keer. Hoe groter/zwaarder de mech hoe beter vaak. Met een kleine, snelle mech ben je lang niet altijd in het voordeel.
Als je hele versie hebt hoef je demo disc er niet meer in te doen, tenzij jij host en je niet zeker weet welke levels er gespeeld kunnen worden in demo versie.
met de demo versie kan je niet met de mensen spelen die de echte versie hebben heel jammer maar als je het orginele spel hebt hoef je egt niet meer de demo te spelen en lordblasterfun als je in de clan wilt voeg me dan toe aan je friendslist dan zie ik je wel een keer online