uhm op de site van dixons staat dat €39 voor mechassault alleen met airmiles is...... Ik heb gister trouwens mechassault gekocht en hij roeeeelt de pan uit!
ik hoor van veeel mensen dat battle engine aquila zuigt....maar niemand heeft er ook argumenten voor ! is er ook iemand in de zaal die zegt dat bea slecht is en kan dit ook beargumenteren ? weet ik teminste ook waarom !
(ff tussen haakjes we hebben het hier over mechgames, niet over moto gp en het xbox live pakket of whatever >> MECHGAMES << stay on-topic pleazz
Stap op de trein naar Media Markt in Rotterdam en check hem daar. En in de gewone gamesshops ook gezien. Ik heb hem al een tijdje en vind hem dikke fun. Ik ben nu aan het voorbereiden in de multiplayer gedeelte. Echt leuk spel en zeker waard voor 40 euro.
Je hebt ook nog Robotech: Battlecry van TDK, maar dit schijnt niet zo'n boeiend spel te zijn, het is wel Cell-shaded
MechAssault is besproken op Xbox Specials, zie link onderaan dit berichtje. Erg mooi spel qua beeld en geluid, jammer dat het geen breedbeeld is geworden. Gameplay is erg lekker en in de multiplayer is ie helemaal gezellig! Nu nog wachten op Xbox Live...
Voor mij wordt het zeker BEA. Mechassault vindt ik overschat. Het lijkken wel poppetjes ipv hele grote Mech´s. Daarnaast leken mij de bewegingen van de mech houterig en onnatuurlijk. In de preview in Gammo afgelopen zaterdag deed BEA me wel wat denken aan Steel Battalion (die ik te duur vindt). Mijn tip, neem BEA. Conqubite