Medal of Honor Airborne.

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 18 jan 2006.

  1. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    hoe vaker ik deze demo speelde, hoe leuker ik heb begin te vinden!
    Ik vind het sprinten erg gaaf op een of andere manier.
    Je kan dan heel hard rennen en je beeld gaat heen en weer, en als je gaat springen over dingen heen en van dingen af gaat dat echt razend snel en dat vind ik wel leuk :)
     
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Nuff said. :cool:
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.244
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Volgens mij verstond die gast die jij quote niet eens het Italiaans dat ze spraken in de demo. Pas later krijg je de Duitsers, als dat Sniper Team moet komen, maar dan houd de demo op. Je vecht de hele demo lang tegen de Italianen die ook in 1943 zijn verslagen, maar voor de rest kom je ook geen Duitsers tegen totdat de demo ophoud. Wel vreemd dat de Italianen wel eigen kostuums hebben, maar met Duitse wapens vechten. Ik weet uit het lezen van de boeken over WWII dat de Italianen ook eigen wapens hadden, die echter niet echt deugde getuige de strijd tegen Griekenland. Maar goed, niet alles klopt in de game, zoals het feit dat die gast die jij quote denkt dat die tegen Duitsers vecht. ;):)
     
  4. breakcore

    breakcore ----

    Berichten:
    203
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteravond de demo even gespeeld. Leuke demo en ook zeker vermaakt echter zijn er wel een aantal puntjes die ik beetje raar vond.

    Het soldaatje heeft bionische benen? Van de (kerk)toren af springen heeft zeer weinig effect op je gezondheid. Misschien ligt dat aan de moeilijkheidsgraad?
    Niet alle ramen zijn kapot te schieten. Moet toch kunnen. (zeker voor gefrustreerde figuren als ik)
    Ontploffingen komen niet echt 'intensief' over. Zeker wanneer je zo'n AA gun opblaast verwacht ik wat trillingen. Beetje vreemd.

    Ik ben verder zeer benieuwd naar de multiplayer. Die gaat meer gespeeld worden dan de sp. Vanavond nog even een rondje spelen.
     
    Laatst bewerkt: 28 aug 2007
  5. breakcore

    breakcore ----

    Berichten:
    203
    Leuk Bevonden:
    0
    oops 2x gepost
     
  6. Raven Shield

    Raven Shield Active Member

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    He itialianen?Terwijl je in frankrijk land.En als je kijkt om je heen is het echt frans.Dus het zijn gewoon duitsers..Itialianen hebben nooit in frankrijk gevochten.
     
  7. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    Jazeker, in beide wereldoorlogen overigens. Vaak werd er slechts een bataljon Italiaantjes met het duitse leger meegestuurd om alleen de vriendschappelijke band te laten zien tussen de twee grote machten. Maar dat terzijde....

    Waar ik het meeste aan irriteer in het hele spel is de afsluiting van de demo. Is het iemand al opgevallen... release date 4 september. Those lucky yanks!
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.244
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Dat zeg ook niet. Je land btw in Sicillie en dat is Italiaans grondgebied. Jij verward jezelf met Corsica, waar Napoleon is geboren. Je vecht btw wel met Italianen, en je hebt gelijk dat die nooit in Frankrijk hebben gevochten. De Italianen zitten er wel degelijk in, hoor je soms niet wat ze roepen of heb je de game nog niet gespeeld? Americano is toch echt geen Duits, maar Italiaans als je het uitspreekt. Enige minpunt is dat ze vechten met Duitse wapens, dat, zoals ik eerder al zei, niet klopt omdat de Italianen ook hun eigen wapens hadden. Je komt pas aan het einde van de demo een paar Duitsers te zien, waar je in de hele game verder mee gaat vechten als je op zoek moet naar dat Sniper Team. Snap je nu wat ik bedoel? ;):cool:
     
  9. Priest

    Priest Just Live Your Life.

    Berichten:
    1.042
    Leuk Bevonden:
    0
    Kvind de demo erg leuk en dan vooral het droppen je kan echt maar dan ook echt OVERAL landen om daken,bomen,Zelf vijanden en dan schoppen:lol:

    Het grote minpunt vind ik het schieten CoD2 had een beter en acurater richt systeem.Jammer maar verder wel een game die ik echt ga halen ;)
     
  10. RoX BoX

    RoX BoX Earth

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat mij ook op viel is dat je echt helemaal niks kan kapot schieten zoals drank flessen of lampen en die vervoer banden lijken wel op vierkanten blokken.

    Dat laat voor mijn al zien hoe slordig en zo snel mogelijk dat spel is in elkaar gezet. =(


    Dit is gewoon een Medium/Low quality game en dat voor een miljardenbedrijf. |:-
     
  11. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    vond hem beetje tegenvallen, de smg's zijn veel te sterk in vergelijking met de rifles.

    en vind het raar dat je alleen kunt bukken als ironsight gebruikt en alleen kunt leanen als je ironsight gebruikt en dan weer niet kunt strafen als je ironsight gebruikt (snapt iemand mij nog?)

    en dat einde van de demo vond ik ook minder. Bij controls stond d-pad omhoog/omlaag in en uitzoomen, dus ik hoopte wel op een potje snipen.

    En bij dat landen heb je niet alle vrijheid. Ik had even moeite met een mg nest en ging dood, ik wilde over die grote muur heen parachuteren en dan er na landen zodat ik mg nest in de rug kon pakken, maar het stomme is dat hij echt niet voorbij die muur wilde terwijl ik hoog genoeg was om eroverheen te kunnen.

    en hoe doe je een normale landing? Wat ik ook doe, met mijn voeten naar beneden door op A te drukken op een plat dak, ik krijg altijd een batched landing.

    ik twijfel over dit spel. De SP is best wel middelmatig en zal ik wel nooit uitspelen, jammer dat er geen MP demo is want totdat COD 4 er is zou dit wel een leuke MP game kunnen zijn

    vind trouwens de graphics ook wel beetje tegenvallen maarja graphics zijn niet alles.

    maar ik weet nog dat dit spel uit zou komen de herfst nadat battlefield 2 uitgekomen is. Dus na al dat uitstellen had ik er wel meer van verwacht
     
  12. FuSionZ

    FuSionZ Guest

    Is er al bekend of deze game een ladder krijgt op consolegaming.eu??
     
  13. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    dit weet je nooit van tevoren.

    meestal moet een spel eerst uitkomen. Dan kijken ze via een site waar je kunt zien hoeveel een game online wordt gespeeld hoe populair het is online.

    dan komen er posts met requests op hun forum voor ladder en hoe meer votes daarin hoe groter de kans.

    stel dat de MP sucked en net zoveel mensen het spelen als de MP van the darkness dan komt er geen ladder.

    is het net zo poulair als GOW of Shadowrun dan is de kans groot
     
  14. Hero of Dragons

    Hero of Dragons Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand wanneer deze game nou in de winkels ligt?De ene zegt 31 augustus,de andere 4 en de andere 6 september?Ik wacht wel evkes af :).Lijkt me een tof spelletje dat zeker.
     
  15. Farmir

    Farmir VIP User

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    0
    4 SEPTEMBER!
     
  16. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    uitgesteld naar 13 of 14 september
     
  17. Hero of Dragons

    Hero of Dragons Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja nu weet ik het niet meer :mad:,ah ik zie wel wanneer tie in de winkels ligt
     
  18. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    das kut ik had m morgen of overmorgen in d ebrievenbus verwacht:mad:
     
  19. berenscheet

    berenscheet Guest

    vond de demo beetje tegenvallen, standaard shooter achtig. wacht liever op BIA.
     
  20. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Tegenvallen?? Ik vond dit echt wel een hele vette demo :p En dat hoor je van iemand die alleen maar COD speelt!! Nee ik was echt wel onder de indruk! Maar word een duur jaar...wacht wel tot 1 van jullie hem hier gaat vervelen dan koop ik hem graag over!
     

Deel Deze Pagina