ach, Weet je wat het is met EA en hum moh titels. De plaatjes en filmpjes zien er allemaal geweldig uit maar het uiteindelijk product zuigt. Begrijp me niet verkeerd, Ik hoop dat het een knaller van een shooter word want dit is echt een thema waar ik van hou. Maar ik denk dat wij gamers weer veel geld moeten neertellen voor iets wat uiteindelijk tegen valt. Er word wel gezegt dat er je vrijheid heb, zelf kan bepalen waar je land etc, etc, etc. Maar waarschijnlijk is het gewoon een klein pluspuntje van een doodgewone shooter op rails, waar EA er honderde van heb gemaakt. Maar ik hoop dat ik ongelijk heb.
Nieuwe console...nieuwe (betere) game. Die paar beelden zagen er goed uit...altijd positief blijven voor aankomende games
Ja opzich zou het toch moeten kunnen. Het is dan niet ingame deze plaatjes maar het zou er toch best zo mooi kunnen gaan uit zien.
Ja wil ik ook. Ik vind toch wel dat de 360 dit aan moet kunnen. Anders is het voor mij toch een tegenvaller dat Next Gen. Maar ja misschien eis ik wel teveel
Altijd Medal of Honor fan geweest! hoop dat het wat gaat worden met dit spel.. Ben weleens benieuwd naar een filmpje van de Ingame...
Van sicilie tot aan nederland....zal je ook missies in frankrijk moeten spelen dan? Lijkt me wel magoed...zou ook wel beter zijn aangezien BIA en CoD3 zich dit keer niet in Frankrijk afspelen. Wordt een leuk tijd rond de kerst/begin volgend jaar met deze drie topshooters. Ik denk niet dat ze echt voor elkaar zullen onder doen, want Medal of Honor Frontline vond ik in die tijd ook zeer mooi, het deel dat daarna kwam stelde ietwat teleur, maar ze kunnen het wel iig.
Grappig, filmpje van Airborne nu te downloaden (17/7) op Marketplace! Blijft leuk, blijft geinig... Ik denk dat het weer een mooi spel gaat worden.
een lekkere overkill van wwII games... Ik ben echt benieuwd in hoeverre MoH verschilt in CoD... Maakt trouwens niet uit, denk wel dat ik ze allebei gaat kopen.. *)