1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Medal of Honor Airborne.

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 18 jan 2006.

1. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ik heb net de demo gedownload en gespeeld en t lijkt me een best vette game.. maar ik haal em wel later van 25 euries...
    er zijn teveel toppers net uit/moeten komen om er nu 60 euro voor te betalen

2. Sander1940

Sander1940 Active Member

Leuk Bevonden:
    42
    Weet iemand hoe ik de "Shoot to kill" achievement moet halen. Bij de beschrijving staat moving in iron sights!!! Maar wat ik ook doe die achievement krijg ik niet???? Weet iemand hoe dit moet?????:{

3. Beawulf Agate

Beawulf Agate aka Mad Murdock

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij is dat de "True Triggger"-mode, die ik zelf niet echt uit krijgt. Zie het boekje in je doosje. Je moet iets doen met de left trigger en d-pad, maar ik begrijp dat niet helemaal. Als het jou lukt, laat het me weten.

4. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Volgens mij moet je via de scope van een rifle iemand omleggen terwijl je zelf loopt. :) Weet 't niet helemaal zeker though, maar ik heb 'm wel gehaald.

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.764
    Ja, je moet dan schuin staan en in die schuine beweging iemand omleggen. Ik had dat ook en toen kreeg ik die achievement. Je kunt dan doen door bijvoorbeeld tegen een muur te gaan staan en dan om het hoekje te kijken. Je kan alleen die achievement krijgen als je tijdens de hele kill schuin blijft staan en schieten, anders moet je hem overdoen. ;):)

6. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ik heb deze game gekocht op de X-bazar. En dit lijkt me gewoon een lekkere WO2 shooter voor als "tussendoortje".

7. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    En meer dan dat! Vermaak me er best mee. Wel pittig op de moeilijkere graden..

8. king

king wolfsangel

Leuk Bevonden:
    0
    nazi storm elite - ook zo iets achterlijks..waar haalt EA het idee vandaan, slaat totaal nergens op, doet me denken aan Return to Castle Wolfenstein..alsof die gasten echt zo rond liepen..whaha

9. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    860
    Ik heb de game gisteren binnen gekregen als welkomstcadeau bij de PU. Zeker wel een vet spel. Ik vind hem persoonlijk beter dan CoD 3 :p.

10. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.764
    Mij doen die eikels eerder denken aan The Hellghast uit Killzone. Die hadden ook van die eikels die redelijk moeilijk te killen waren. Je moet er gewoon recht voor staan en dan een machine gun magazijn helemaal leegschieten op die Nazi Storm Elite, dat werkt altijd. ;):)

11. breakcore

breakcore ----

Leuk Bevonden:
    0
    Die Nazi Storm Elite doen mij sterk denken aan de Japanse anime 'Jin Roh'.

12. Sander1940

Sander1940 Active Member

Leuk Bevonden:
    42
    Bedankt voor alle tips voor de "Shoot to Kill" achievement, maar ze werken allemaal niet! Ik krijg het maar niet voorelkaar. Heeft iemand nog een tip????
    :confused:

13. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    als je rent terwijl je ingezoomd zit ga je rustig lopen.. als je dan iemand popt krijg je em..

14. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Het is niks meer dan in zoomen, rechtertrekker zachtjes inknijpen. zo ver mogelijk tot links in beeld de twee tekentjes over elkaar heenschuiven.
    Dan houd je mannetje z'n adem helemaal in en kan jij makkelijk raakschieten.

15. McWraith72

McWraith72 Who dares wins!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja het is vet simpel,het spel ook trouwens maar ik heb me er wel mee vermaakt in ieder geval.:b:

16. bombardier

bombardier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe kun je de medals verdienen bij de diverse missie's.
    heb v.b. bij husky 5 medals op normal maar toch staat er 0 of 5 terwijl bij market garden, daar heb ik maar 1 medal en daar staat 1 of 5.:confused:

17. CVDV

CVDV Scandinavian Shit

Leuk Bevonden:
    0
    Ik las hier wat pagina's terug dat als je bijv. moh op airborne uitspeelt niet de archievement van casual krijgt?

Is dat waar?

18. Beawulf Agate

Beawulf Agate aka Mad Murdock

Leuk Bevonden:
    1
    Dat klopt... Casual, Normal en Elite moeten allemaal apart worden uitgespeeld. Maar zodra je één variant hebt uitgespeeld kan je in select campaign opnieuw beginnen. Dit heeft als voordeel dat de wapens die je hebt upgegraded behouden blijven. Start dus geen new-game. Dan ben je alles kwijt namelijk.

19. breakcore

breakcore ----

Leuk Bevonden:
    0
    Momenteel bezig met Elite. Gister irritatiepuntje bij het vrijmaken van de brug. Uiteindelijk ben ik er langs gerend en checkpoint gehaald (halverwege de brug). Toen uiteraard gedood maar daarna wel 'schoon' beginnen bij het checkpoint. :lol:

20. Ajacied410

Ajacied410 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De medals krijg je doormiddal van de targets die staan aangegeven onder de medals.
    Selecteer een medal en je ziet er helemaal onder de desbetrefende target hiervoor.

de 1 of 5 zijn de special landingzone's die in de game zitten.
    Als je ze allemaal hebt..krijg je een extra achievement.
    als je ze per level er 1 hebt krijg je ook al een achievement.
    Deze zijn soms best lastig..maar ze zijn te herkenen aan de witte parachute die je er al ziet hangen of liggen.
    Per level zitter er 5 in..dus effe een paar uurtje springen en landen en je hebt ze allemaal..mits je de game natuurlijk wel al hebt uitgespeeld.

Deel Deze Pagina