niet helemaal voor mij. die nazi storm elite inderdaad wel maar der flakturm zelf vond ik echt geniaal. had er nog nooit van gehoord en als je er op gaat googlen kom je echt de meest bizarre gebouwen tegen dus tja dat vind ik wel erg leuk gedaan (nogmaals op de nazi storm elite na dan)
Ik had eerst ook op google gekeken, want ik geloofde er niet veel van. Blijkt dat heel Duitsland bezaait is met dit soort betonnenforten. Was paar weken geleden in Trier, stond er ook zo'n toren in de stad... jaaa, je leert nog eens wat...
Kan iemand mij vertellen wat de functie van Autosave is in deze game? Als ik een autosave zie en ik ga vervolgens dood, kan ik het gehele level rustig overnieuw doen, ook als ik de laatste save selecteer in het menu. :{
net het spel ff gespeeld. Echt dom dat als je dood bent dat je opnieuw kan beginnen. Begin me er erg aan te ergeren.
Ik heb weekje geleden alle SP achievements gehaald, en nu begonnen met de MP achievements.. De eerste matchen direct enkele gehaald, maar toch enkele vrij moeilijke bij :{ zoals die human flak gun waarbij je een granaat moet gooien naar parachutisten, ik heb het al talloze keren geprobeerd en nog niet gelukt Voor de rest vallen de achievements best mee heb ik de indruk, enkel weapon virtuoso zal wel een tijdje duren en ook die 20 matchen zonder teamkill 1000 kills lijken mij vrij snel te halen, ik heb het game nog maar 2 dagen gespeeld en al 360 kills denk ik en 58 objective points. Ik weet wel niet of ik hem ga houden als ik 1000/1000 heb
Ik wil hem nog steeds hebben.. Spelen er nog veel mensen online dan? En hoe is het met de connecties, heb je lag of loopt het soepel? Mocht je er een keer vanaf willen, pm mij maar..
Wordt niet zo overdreven meer gespeeld online (zoals COD3 bvb) maar toch altijd toch zeker 50 spelers online savonds, dus moet je nooit lang wachten om te kunnen spelen. Geen problemen met connecties en dergelijke, alles verloopt vlot. Ik heb wel de indruk dat er veel amateurs online zitten Bij mijn eerste matchen direct 1e plaats met ver voorsprong, maakte iedereen af zeg \o/ Dus nog tijdje doorspelen ook om de achievements te halen
Blijft een grappig spel om te spelen, maar het had zoveel meer kunnen zijn. Hopenlijk stopt EA veel meer moeite in een volgend deel.
Ik vond het schieten zo enorm beroerd uitgewerkt in vergelijking tot andere games. Daarom ligt ie ook nog altijd in de kast.
MP - World War II Victory Medal MP - World War II Victory Medal (0): Come in first place on every map in any game mode in ranked matches. Is er iemand in geslaagd deze achievement te behalen?? Ik veronderstel dat je gewoon 1x moet winnen in elke map, om het even welke game mode (zo staat het er toch) dus dat komt neer op 6x winnen. Ik heb al 41 fist places gehaald en nog altijd geen achievement Begrijp er niks van! Kan iemand helpen?
Uitleg xbox360achievements.org Here you can get 3 achievement while trying to get this one. If you go into to custom matches then set it to each map just play on that map until you come in first place, then go back to the custom games and repeat with a different map, you will most likely get the American campaign medal achievement because if is hard to come in first place when your team is not in first place in the game. http://www.xbox360achievements.org/game/medal-of-honor-airbourne/guide/
dexze game is nu vrij goedkoop verkrijgbaar.. isdeze game een aanrader? heeft het een leuke singleplayer modus??
Er is een demo van deze game; perfecte kans om het zelf te testen. http://marketplace.xbox.com/nl-NL/g...-1000-9115-d802454107f6/?p=1&of=1&sb=1#offers
Ik vond het een leuke game en heb hem redelijk snel uitgespeeld. Echter daarna was ik er ook eigenlijk wel klaar mee. Ik vond de online mode niet echt geweldig...
Ik vond hem ook leuk, maar verre van dat als je hem ging vergelijken met COD en dergelijke. Ze moeten alleen het Airborne element wat beter uitwerken en dat komt het wel goed. Btw: Leeft deze topic ook weer net als het Mass Effect topic?!