Medal of Honor Airborne.

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 18 jan 2006.

1. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb MoH Airborne een weekje geleden gewonnen bij een verloting van Priest ( _O_ ) en ik moet je zeggen dat hij mij wel tegenvalt. Allereerst is het super irritant dat als je doodgaat, weer een heel stuk opnieuw moet, controls zijn niet echt prettig vergeleken met CoD, en de Multiplayer is ook niet om over naar huis te schrijven.

Vond CoD 3 zelfs beter, laat staan CoD 4 en World at War :+

2. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb me deze game voor 10 euro bij Bart Smit gekocht. Moet zeggen dat het schietsysteem inderdaad niet goed is. Wanneer je het gevoel hebt dat je iemand een zuivere head shot gaat geven, vliegt de kogel er 6 meter naast. Best irritant!

3. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    3 dagen geleden had ik deze game weer eens online gedaan, om even wat achievements te halen. Wat ik wel merkte dat je echt in burst moet schieten, want de recoil is enorm.

4. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Same here, vind het mikken ook wat vreemd. Met upgrades en wat oefening gaat het al een stuk beter. Online is ook wel leuk, gelukkig altijd wel een paar servers te vinden. :thumbs: Al met al zeker wel een tientje waard. :b:

Edit: laatste level is echt vet moeilijk. |:- Vooral het allerlaatste stukje, jammer dat het zo'n frustrerend einde heeft.
    Vond het spel sowieso lastiger dan de gemiddelde shooter (speel altijd eerste x op normal). Zal wel zijn omdat het spel niet heel lang is.

Laatst bewerkt: 2 jan 2009
  5. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Iemand enig idee waarom ik aleen maar Allied word op MP? Van de 11 keer ben ik alle keren Allied geweest en 9 van de 10 keer halen ze me al neer voordat je land en zelf kunt schieten.

Laatst bewerkt: 10 jun 2009
  6. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Had hem eerst gekocht op ebay voor 16 euro, na het 1e level heb ik hem gelijk weer verkocht.

7. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Mijne is geleent gelukkig ;)

8. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Helemaal uitgespeeld, maar ook niet lang gehad. Laatste level is imo zwaar tegen de historie in. Super Nazi Storm Trooper. Het leek verdorie Killzone in de tweede wereldoorlog wel. ;):emo:

9. Beawulf Agate

Beawulf Agate aka Mad Murdock

Leuk Bevonden:
    1

Volgens mij heb je hier geen invloed op in een ranked match.

Deel Deze Pagina