Nu te downloaden van marktplaats, Airborne Theme. Niet echt spectaculair, maar wel de moeite waard om het te vermelden. *)
die screen met die vliegtuigen lijkt mij ook wel net plastic Maarja ik denk dat cod 3 tog wat sterker zal zijn. zulle we wel zien als er wat meer info is.
nee, european assault was het laatste, de laatste pc moh was pacific assault. De laatste goede moh was allied assault.
Wie weet krijgen we nu eindelijk weer eens een goede Medal of Honor. Screens beloven al aardig wat maar dat blijven screens, wil eerst wel wat in-game filmpjes zien.
Mijn favo blijft nog steeds de eerst MoH op de pc met dat laatste sneeuw level. Geweldig!!! Ik hoop dat de nieuwe MoH die richting op gaat, beetje spanning, beetje tactisch...
Ben heel benieuwd naar dit spel! Hoop dat ze er wat moois van maken!! Weet iemand al iets meer van de release datum?? Januari, Februari, Maart, April...????
Ikzelf wacht op BiA HH. Maar als MoH Airborne eerder uitkomt, dan haal ik 'm ook. Aangezien ik (bijna) alle 2WO spellen wil spelen.