Ik vind ook wel dat er wel veel WOII shooters zijn, maar ik vind ze wel vet en ik heb de afgelopen dagen MOH Spearhead weer online gespeeld en die is nog steeds vet. De MOHAA serie met zn 2 uitbreidingen was echt een vette game en mss dat ik deze game wel ga halen. Ik las net dat er een demo van komt, komt die voor de release van de game? Dan probeer ik die eerst uit en als ik de game dan vet vind dan koop ik hem misschien wel. Maar als hij ongeveer tegelijk was uitgekomen met Brothers in Arms en andere toppers had ik hem wss niet meteen bij de release gekocht. Dat je zelf kan weten waar je kan landen vind ik wel vet en ik vind juist het juist jammer dat CoD nu meer een tactical shooter is, want dat vind ik niet veel aan en het thema Midden-Oosten spreekt me niet zo aan. Ik vind het juist vet aan een oorlogsshooter dat je het gevoel hebt deel uit te maken van een grote strijd, die overal woedt, met vele mannetjes, waar jij er 1 van bent, en niet dat je met een team van 3 man de hele oorlog wint zonder anderen tegen te komen, maar dat is in Call of Duty 4 volgens mij ook niet zo.
Laatst bewerkt: 16 aug 2007