1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Medal of Honor Airborne.

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 18 jan 2006.

1. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

[gt]23347[/gt]

2. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lol, vet om al die parachutes te zien landen

3. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Nice filmpje! Ziet er goed uit allemaal.

4. breakcore

breakcore ----

Leuk Bevonden:
    0
    23 augustus verschijnt de demo.

14 september release.

Ik ben vooral geinteresseerd in de multiplayer. Freezetag grijs gespeeld en nog steeds verslavend. Hopelijk genoeg mensen online om tegen te spelen en de lag factor is bepalend. Eerst de demo maar eens proberen.

Laatst bewerkt: 15 aug 2007
  5. FuSionZ

FuSionZ Guest

ik ga hem zeker halen. Dit spel gaat echt heel vet worden

6. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
  7. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ik heb in andere trailers ook al landingen gezien met parachutes, en dat was niet best. Mijn broertje wees met er namelijk op dat je echt alleen in het dorp kan landen, en dat alles er omheen gewoon een egaal en vlak en eentonig weiland was. Ik hoop niet dat het in alle levels zo is, maar dat je ook afwisseling krijgt te zien zoals in de BIA serie in de eerste levels. ;):)

8. Beawulf Agate

Beawulf Agate aka Mad Murdock

Leuk Bevonden:
    1
  9. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    De 29e of de 30e van augustus was ook eigenlijk de officiele releasedatum maar hij is dus een week verzet naar 6/7 september. Naja, heb ik wat meer tijd om Bioshock lekker goed uit te spelen. :9

10. Beawulf Agate

Leuk Bevonden:
    1
    Beetje jammer... maar goed we hebben de demo. Wordt overigens 14 september.

Is er iets bekend over het aantal multiplayer-maps?
    Waarschijnlijk hetzelfde met CoD3, kan je later weer een pack downloaden met goude oude... *)

11. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ik vind ook wel dat er wel veel WOII shooters zijn, maar ik vind ze wel vet en ik heb de afgelopen dagen MOH Spearhead weer online gespeeld en die is nog steeds vet. De MOHAA serie met zn 2 uitbreidingen was echt een vette game en mss dat ik deze game wel ga halen. Ik las net dat er een demo van komt, komt die voor de release van de game? Dan probeer ik die eerst uit en als ik de game dan vet vind dan koop ik hem misschien wel. Maar als hij ongeveer tegelijk was uitgekomen met Brothers in Arms en andere toppers had ik hem wss niet meteen bij de release gekocht. Dat je zelf kan weten waar je kan landen vind ik wel vet en ik vind juist het juist jammer dat CoD nu meer een tactical shooter is, want dat vind ik niet veel aan en het thema Midden-Oosten spreekt me niet zo aan. Ik vind het juist vet aan een oorlogsshooter dat je het gevoel hebt deel uit te maken van een grote strijd, die overal woedt, met vele mannetjes, waar jij er 1 van bent, en niet dat je met een team van 3 man de hele oorlog wint zonder anderen tegen te komen, maar dat is in Call of Duty 4 volgens mij ook niet zo.

Laatst bewerkt: 16 aug 2007
  12. Beawulf Agate

Leuk Bevonden:
    1
    MoH was volgens mij mijn eerste WWII-shooter op de pc. Ik heb het spel keer op keer gespeeld en vond het fantastisch. De soepelheid, de graphics en ook de soundtrack waren toen fantastisch. Vooral het laaste level waar je in de sneeuw door de mistige bossen een weg moest vinden. Met die ervaring geloof ik ook wel dat MoH voor mij heerlijk WWII-shooter gaat worden op de 360. Laat maar komen.

13. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    er is ook duidelijk gezged in een een pers conferentie, of interview, of wat dan ook, hij was heel duidelijk dat het geen tactical shooter was, en nog steedsdeoude call of duty feeling had,

bot: als ik geld over heb ga ik hem mss wel kopen, maar voorlopig denk ik dat ik me wel vermaak met bioshock,

14. breakcore

breakcore ----

Leuk Bevonden:
    0
    Ja de timing is een beetje matig. 3 leuke shooters (bioshock, medal of honor, halo 3 ) in 2 maanden tijd is wel een beetje veel. Aan de andere kant wil ik ze allemaal gespeeld hebben. Lastig, lastig.

Laatst bewerkt: 16 aug 2007
  15. Beawulf Agate

Leuk Bevonden:
    1
    Dat vind ik dus ook. Dat wordt gewoon lege flessen inleveren... Ik denk ook het uitstellen niet verstandig is geweest. Ik had eerst het idee een maandje met MoH te spelen en vervolgens aan Halo 3 te beginnen...

16. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    MOHA komt nog vrij vroeg, de maanden erna komen er nog veel meer toppers, en als ik er 2 mag kiezen van de 3 games Halo 3, MOHA en Bioshock dan kies ik MOHA en Bioshock. Maar Sega Rally en Two Worlds komen ook eind augustus/ begin september uit dacht ik, die wil ik ook graag. Stranglehold lijkt me ook wel vet, komt ook in die periode, maar ik liever voor die andere games, die lijken me leuker, dus die koop ik dan wss niet bij de release, en later in het jaar komen er nog een hele zooi vette games uit en er zijn ook al een aantal vette games aankondigd voor 2008 of uitgesteld naar 2008. Dus voorlopig zijn er genoeg vette games voor de Xbox 360.

17. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    we worden verwend :D

18. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    iemand van m'n clan heeft m van de week bij EA mogen spelen
    lucky bastard :'-(

19. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Demo komt als het goed is aanstaande donderdag. ;):)

20. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Ok, vet, aan de hand daarvan bepaal ik of hij echt goed genoeg is om hem bij de release te kopen. Als hij gelijk was uitgekomen met BiA, dan had m wss niet gekocht, want dat lijkt me een nog vettere WOII Shooter. Maar ik heb ook wel iets met MOH, MOHAA op de pc met zn twee uitbreidingen waren super, ook online. Die speel ik nog wel eens online, erg leuke game.

Deel Deze Pagina