Inderdaad een klote moment om uit te komen voor een spel waravan de vorige twee delen wat minder ontvangen zijn. Zo tussen 2 enorme games in. Maar geloof me, de singleplayer van Moh:a wordt niet bijzonder maar de multiplayer gaat keihard rocken. Dat is in ieder geval wat ik ervan verwacht.
Hier staat dat ie voor de 360 is uitgesteld. Wanneer die wel komt is nog niet bekend... klote zooi...
Precies Zo is het En dan over een tijd zijn al die games 30 euro of goedkoper en dan heb je veel vette titels voor weinig geld Dat is vooral voordelig voor titels die lager op het verlanglijstje staan, want de aller vetste games wil je meteen kopen!!
Klotekutzooi, waarom wordt ie nou weer uitgesteld dan? Tis tegenwoordig uniek als een game of demo wel op de van tevoren beloofde datum uitkomt.
Tsjongejongejongejongejonge...*zucht* Ook gewoon niet kunnen aangeven wanneer deze wel gaat komen. Lekker suf. Tegenwoordig kan niemand de releasedate waarmaken maar zelfs een demo lijkt al te veel van het goede.
Demo had nog leuk geweest, zo net voor Bioshock, maar goed, is niet anders. Volgende week maar even tijd voor vrij zien te maken. Halfuurtje oid moet wel lukken.
Dat hij 6 september kwam was me al wat langer bekend, maargoed dan heb ik nog voldoende tijd om Bioshock uit te pluizen!
wazig: bij de achievements zitten er verschillende van 0 g dat kan toch niet kloppen lijkt mij zo... http://www.xbox360achievements.org/achievements.php?gameID=200