-------------------------------------------------------------------------- Uitgever EA heeft aangekondigd dat enkele nieuwe downloadable content voor FPS Medal of Honor op weg is naar PlayStation 3, Xbox 360 en PC. Zo wist VG247 te melden. Hot Zone De DLC luistert naar de naam Hot Zone en introduceert een nieuwe online modus waarin het de bedoeling is om samen met je strijdmakkers een gebied zo lang mogelijk te bezetten. Het team dat het langste weet stand te houden tegen de vijandelijke overmacht, wint. Hot Zone zal speelbaar zijn op zowel 2 compleet nieuwe maps genaamd Hindukush Pass en Korengal Outpost als oude bekenden Shahikot Valley en Helmand Valley, die speciaal voor dit speltype aangepast werden. De DLC is beschikbaar om te downloaden vanaf 2 november voor de prijs van $9.99 oftwel 800 MS Points. Clean Sweep Heb je zin in DLC maar wil je hiervoor niet in je digitale geldbuidel tasten? Download dan gewoon op dezelfde dag de gratis Clean Sweep DLC. Let op: Online Pass is een vereiste. -------------------------------------------------------------------------- Zijn toch 8 maps en voorlopig speel ik MoH nog wel even, dus naast de gratis dlc, ga ik ook maar voor Hot Zone...
Mensen die graag hardcore spellen voeg mij toe!! Heb gewoon niemand in mijn lijst meer die speelt. En vind het wel leuker om met mensen samen te werken.
Mensen die alles spelen behalve hardcore (), voeg mij toe! Vooral voor combat mission & sector control!
is dat een toffe game mode ? en op 4 mappen ... dit word echt de nieuwe manier van games tegenwoordig , maandje later extra dingen aanbieden als DLC
Sowieso, Spec ops ftw. M4, laser erop & extra patroonhouder erbij en bam! Dit potje was met assault though. Linksonderaan... 1/17
Nope, volgens mij heet de laatste hellfire missle ..iig extreme versie van predator die je eerder kan gebruiken Daarna krijg je dubbele score voor elke kill (dus +20/+30 headshot ipv 10/15)
Nee laatste is airstrike. Had hem toevallig gisteren. Was geen goed idee op een kleine map. Helft van mijn team dood en tegenstander. Kreeg ook behoorlijk veel strafpunten. Vandaag ook ff proberen me skill level over de 3000 te krijgen.
Haha lol (ja jij speelt hardcore, friendly fire) Ook oppassen dat je vrij zicht hebt, want als er wat in het zicht is (takjes, tralies, of zo) krijg je de strike zelf op je pet ... ook gehad, net als iedereen denk ik) Trouwens, als je de (attack)streak gebruikt en je bent aan het kijken met de kijker, kan je dan nog terug, dus NIET gebruiken (cancellen voor later gebruik), of moet je het afmaken?
Je kan wel terug met de streaks, ik heb geen idee hoe het op de Xbox werkt, maar op de PC switch ik gewoon van wapen . Trouwens, is het hier al besproken hoe je meer punten uit je streaks kan halen? Als je een Mortar strike unlocked bijvoorbeeld, gebruik je de UAV, vervolgens maak je 1 kill en heb je rocket strike/UAV, die 2e uav geeft zelfs 10 punten meer. Ook voor de 2e UAV = 1 kill erbij, volgende streak unlock. Op deze manier kan het behoorlijk hard gaan met de punten, een UAV is zeker 30 punten, terwijl strikes nog wel eens willen missen .
Heb dat dus al zo vaak gehad hè. Kijk ik NET uit een raampje om een strike in te roepen op zo'n vijandelijke sniper-camp positie... Gooi je hem zogenaamd op jezelf. Echt frustrerend.
Ja het is ontzettend hatelijk dat je gewoon niet goed kan richten in hardcore. Slaat ook nergens op. Nu vergelijk ik het even met real life. Net alsof je dan geen goed mikpunt hebt op zo richter. Zullen er wel veel doden vallen in afganistan
Nou je ziet eigenlijk alleen maar het vizier. En dus niet de hud die je wel bij de gewone game-modus hebt. Je moet dus gokken wat het midden is.
Heb er nu 8 uur online gameplay opzitten, maar ik ga het steeds toffer vinden. Komt ook dat ik eindelijk de weg een beetje weet te vinden in de maps, alleen bij sector control blijft het soms lastig in te schatten waar de vijand vandaan komt. Moet soms wel opletten dat ik niet teveel in het teambelang speel, want dan krijg je weer het run en gun gehalte, echt goed voor je eigen score is dat niet Beste werkt nog met een paar maten in een potje goed communiceren, rookgranaten werken dan uitstekend
? Je bedoelt de crosshair als je niet langs je sights aimed? Dat is vrij normaal bij Hardcore, ook bij andere games Of bedoel je iets anders?