1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Medal of Honor [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Yellow 13, 15 okt 2010.

  1. Wildstylez NL

    Wildstylez NL Kapitein Iglo

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik dacht dat je doelde op dat als je airstrike of wat dan ook gebruikt.

    Dat ik met een gewoon wapen geen crossair heb maakt me niet uit. Dat is in het echt ook zo. En dat is juist wat ik wil realisme.
     
  2. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Ondertussen heb ik op verschillende sites al drie datums gezien over de dlc...

    2, 3 en 5 november, beetje onduidelijk wanneer het nou verschijnt. Ik ga maar uit van 2 november ;)
     
  3. LWD360

    LWD360 SCC-LWD

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    [.
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2010
  4. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    800 was het toch ?
     
  5. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Wou net zeggen , de stats zijn identiek aan de 'gewone' versie.
     
  6. Wildstylez NL

    Wildstylez NL Kapitein Iglo

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    3
    Beter kijken jongens. Stats gaan stukje omhoog;).
     
  7. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh ok. Ik dacht al :lol:

    Ik blijf de M4 toch het beste wapen vinden. Spec Ops <3
     
  8. Wildstylez NL

    Wildstylez NL Kapitein Iglo

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    3
    Trouwens gisteren avond laat stuk of 8 potjes gespeeld met 12 man ongeveer. Dat speelt in de meeste levels toch een stuk beter dan normaal. Het is niet zo constante vuurregen overal. En je speelt vanzelf een stuk tactischer doordat je minder gehaast rond zit te rennen.

    Hoop echt dat ze dit gaan veranderen. Want dit speelde stuk leuker zo.

    Maar komop mensen voeg me toe voor hardcore. Enige wat ik mis is het samen spellen met andere. Hierdoor speel ik het spel minder vaak dan ik eigenlijk zou willen. Ook aangezien er gewoon amper mensen online praten en dus het gewoon een 1 man army game is:+
     
  9. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel alleen normaal :+ Anders had ik je wel toegevoegd.
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2010
  10. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Ik ga voor deze bagger game geen 800 punten geven voor een DLC.

    Ik vind de singleplayer veelste kort en veelste buggy. De multiplayer is vermakelijk maar ook hier vage bugs waar ik me al een aantal dagen helemaal kapot aan zit te ergeren..De hele game voelt erg BETA achtig aan na mijn idee.Iik wacht wel op blackops en hopelijk is dit iets vermakelijkers dan deze zooi.
     
  11. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik vind de game toch echt wel beter dan die baggerzooi wat CoD is de laatste jaren. Dus ga jij maar lekker die andere zooi spelen en bedankt voor je nuttig antwoord op mijn post.
     
  12. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    kalm jongen... ik doe je niks hoor ;-)

    Ieder heeft gewoon een eigen mening over games. En ik vind deze game gewoon een soort van 'niet af' sfeer uitstralen...

    Als jij hem tof vind dan kan dat...
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2010
  13. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga ook geen 800 MS points uitgeven aan 1 game mode en maar 2 nieuwe maps... Zijn ze gek geworden? :lol:
     
  14. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    tuurlijk iedereen mag een mening hebben en dat respecteer ik ook , maar om deze game nooi baggerzooi te noemen vind ik ver , maargoed dat is jouw mening , ik heb zelf juist weer dat het eindelijk weer is een shooter vind die echt weer tof vind na een lange tijd.

    Helemaal Combat Mission , daar zit tenminste diepgang en tactiek in.
     
  15. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Soms is het een heerlijke game, maar wanneer het hele vijandige team zit te snipen en je gewoon gespawnraped wordt is het echt een kutgame. Dat vind ik geen diepgang. Ik ben een BF fan van het eerste uur, maar als de BF3 beta hier niet bij had gezeten had ik hem alweer verkocht.

    In BFBC2 Rush zit meer diepgang dan in dit, vind ik persoonlijk. Daar kan je ook echt flanken, hier is het meer een zijweggetje nemen wat toch allemaal op hetzelfde uitkomt.
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2010
  16. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Operation flashpoint 2 dat was pas bagger.

    Dit valt reuze mee, hijs best lachen haal die dlc ook wel O-)
     
  17. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Is het eerste level nou zo makkelijk? Ik heb het op Hard staan, maar ik kan gewoon staan en ik ze raken me amper. Wordt het nog moeilijker of wat? 8)
     
  18. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben op de latere levels een paar keer dood gegaan, maar dat kwam meer door mij dan door de tegenstander. Nee dus :+
     
  19. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Die spawn plekken zijn inderdaad een issue voor mij. Daar bij is mij nog iets vaags opgevallen.. ik wil mijn tegenstander afknallen de eerste kogel raakt hem en dan uit het niets komt er een soort van vage lag die gast draaid zich om en ramt een rondje kogels in mij en ik lig, dan respawn ik en dan is er wel weer een mafkees die je direct daarop weer weg sniped. Dat gebeurt mij een keertje of vijf en dan heb ik het wel weer gehad met die game. Punten veroveren en dat soort zaken is niet besteed aan de meeste mensen online, de helft van de tijd zit je bij een partij mongolen in die denken dat het een death match game is en zich geen reet van die punten aan trekken met als gevolg dat je zelf maar al die punten bij langs gaat wat dus totaal geen zin heeft.
    Die ongein kent BattleField ook (helaas). Beetje jammer
     
  20. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ik speel deze game eigenlijk altijd met een vriend online (Sector Control). We krijgen het 9 van de 10 keer voor elkaar om 1e en 2e te worden, JUIST omdat de rest zo achterlijk is. Iedereen wil maar kills maken, maar punten verdedigen of overnemen, nee hoor..... Mijn voordeel is wel dat K/D me geen reet kan schelen, ik sta 400 kills in de min ofzo :+.
    Ik kan ook niet wachten tot de aankomende (PC) patch, ik wil wel eens zien wat er gaat gebeuren als snipers je niet met 1 schot in je voet dood krijgen, hopelijk wordt het dan nog makkelijker!
     

Deel Deze Pagina