[XOne] Medal of Honor [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Yellow 13, 15 okt 2010.

  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    dan kun je net zo goed iedereen op 1 hoop flikkeren
     
  2. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Maxqubit, ik speel h'm ook nog met veel plezier hoor. Eigenlijk blijft de game gewoon erg goed. Zou leuk zijn als de spelers op kort termijn nog worden beloont met nieuwe maps.
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.241
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Dan mag je toch aannemen dat ze wel aan een oplossing werken of niet?
     
  4. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben dus niet de enige die dit heeft. Dit is echt frustrerend, en dan druk ik het nog zacht uit. Dit soort onzin had ik vroeger nooit bij UT99. Bij Black ops al vaker gehad, bij MW2 btw ook. Ook dat ik iemand ergens zag zitten, ik ren er op af, begin te schieten (ik zag hem dus eerder) kilt hij mij toch nog als eerste.

    Bekijk je de killcam, zie je dat hij mij al lang zag voor ik ook maar op hem begon te schieten. Echt bs dus, maarja 't is maar een spel enzo zeg ik dan tegen mijzelf.
     
  5. Airman738

    Airman738 Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo eindelijk na 6!! weken gisteren mn MOH limited via zavvi binnengekregen was de eerste keer kwijtgeraakt ofzo...

    Gister meteen ff multiplayer gedaan moet zeggen dattie me zeker bevalt ben geen MW/BO fan maar meer battlefielder, dit speelt zo lekker weg super!!

    Vooral level op dat vliegveld vinnik super lekker "wijds" opgezet. Dat level in de bergen die ook in de pc demo zat zitten voor mij teveel chokepoints in... als je een klote team heb zit je meteen in het begin al helemaal vast.

    Tot nu toe zeer te spreken\o/
     
  6. Dutch Future

    Dutch Future Spammie

    Berichten:
    695
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat moet je dus ook niet doen |:- :lol:
     
  7. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik hebt zeker perse een code nodig om online te mogen?
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2010
  8. basvh10

    basvh10 Member

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    Elke keer als ik Multiplayer wil gaan doen staat er Connecting
    Daarna komt er te staan Retry (volgens mij)
    Daar klik ik dan op en daarna staat er Connection interrupted - The EA servers are not currently available.
    Wat moet ik nu doen?
     
  9. GODZILLA

    GODZILLA Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    hey weet er iemand of er ooit nog nieuwe challenges enzo bijkomen om te downloaden ofzo of zitten die er ook al bij als je die nieuwe mappen download van 800 points?

    greetz
     
  10. basvh10

    basvh10 Member

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand?
     
  11. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Heb je een online pass (geactiveerd)?
     
  12. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope, je krijgt eigenlijk maar weining meer, met zo'n online pass.
     
  13. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Denk dat die lobbys nog wel even vol blijven. Zie het aantal spelers juist als positief, cod kan best leuk zijn, maar wordt voornamelijk verpest de spelwijze van de massa. Bij moh heb je hier minder last van, men gaat meer voor de gameplay. In mijn ogen komt moh een stuk volwassener over incl de mensen die het spelen, dit maakt moh voor mij de betere shooter.

    Die nieuwe maps zie ik nog wel verschijnen :) Ik zag op de us store tbv de ps3 dlc beschikbaar " multiplayer short cut pack " prijs 9.99.
    Heb je direct alle wapens tot je beschikking, hou niets zo van dit soort packs, speel alles liever zelf vrij...
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2010
  14. basvh10

    basvh10 Member

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen bij red dead redemption staat er altijd strict nat probleem maar verder niets

    hoe activeer je die? ik heb dat al geprobeerd maar ik weet niet want dat schermpje komt er niet
     
  15. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Hotzone (players 0)

    omg zonde van me 800 points. :F:
     
  16. Wildstylez NL

    Wildstylez NL Kapitein Iglo

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja indd:mad:.

    Vond dat echt leuk om te doen. Maar laatste dagen is die compleet leeg.
    Ben trouwens wel blij dat ik weer kan spellen. Blijf het toch veel en veel leuker vinden BO. Probeer daarbij wel eens een potje maar het blijft er ook bij 1.

    Bo vind ik trouwens wel combat trainign leuk. Gewoon lekker klooien met vrienden:D. En zombie mode is wel lachen.
     
  17. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Ik snap echt niet dat ze er nog niet ff een paar team assault maps tegenaan smijten, dit spel speelt zo heerlijk in die modus. Iets meer dlc is wel gewenst... Als compensatie van hot zone mag dit zeker wel, want daar zie ik niemand meer.
     
  18. Wildstylez NL

    Wildstylez NL Kapitein Iglo

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    3
    Het liefst zie ik gewoon een hardcore Team Assault verschijnen. Dat is het enige wat ik echt heel erg verlang van het spel.

    Speel hem nog vaak genoeg. Maar dan ben je net lekker bezig en dan moet je weer iets doen wat je gewoon niet leuk vind. Snap ook niet waarom ze het er niet ingooien. Zolang je TD speelt is het vol. Gaat die over op iets anders vliegen de mensen eruit.

    Op soldier of fortune na blijft dit toch me vetste online shooter ooit.
     
  19. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel ook alleen maar Squad deathmatch hardcore..
     
  20. Wildstylez NL

    Wildstylez NL Kapitein Iglo

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    3
    @ maxqubit

    Wij zitten volgens mij altijd op 1 lijn kwa spellen en hoe we spellen. Heb even vlug je stukje gelezen(goed stuk trouwens). Vooral het eerste deel over dat mensen snel een kill willen maken. Kan ik me goed in vinden. Ik hou ook niet van run&gun. Laat mij maar tactisch te werk gaan daar haal je veel meer uit. En is mijn ogen ook veel leuker. Jammer genoeg is tegenwoordig is dat het enige wat iedereen bij BO doet.

    Er zit gewoon geen logica in hoe mensen cod spellen. Ik speel alleen Hardcore(als ik het al speel). En dan krijg je uav, en dan zit gewoon je complete team door de hele map verspreid:F:. Te vaak rent er een debieltje in ze eentje het gebied in waar juist de tegenstander zit. Teamwork zit er gewoon niet in Cod. Wat je stukken meer merkt bij Medal of honor.
     
    Laatst bewerkt: 17 dec 2010

Deel Deze Pagina