LOL my bad.. Speel teveel door elkaar.. Een paar nieuwe mappen zou al veel goed doen, zeker nu Vietnam ook nog uitkomt..
Waarom zien weinige dat dit gewoon een topper is, het niveau van de multiplayer is echt hoog... Een old skool shooter waar de gameplay voorop staat en niet het verzamelen van onrealistische arcade gadgets...
BC Vietnam is net zo oldkool, met de iron sights en verrekijker.. geweldig. Maar ik vind MoH wel beter dan BO.. BO is te makkelijk daar ben ik level50 en alle perks op pro.. Heeft een hoop voordelen.
Sorry hoor maar er is volgens mij nog genoeg aan te merken op MoH naast de weinig maps. Zoals bijvoorbeeld slechte spawns (spawnrapen) , ongebalanceerde maps, matig party/lobby systeem , geen inzicht in kwaliteit van connectie etc Persoonlijk stoorde ik me het meest aan de eerste 2 punten. Ben het wel met jullie eens dat het spel ook heel veel goed doet (en sommige dingen zelfs beter doet dan BFBC of CoD) maar al met al voelde het gewoon nog niet af en gebalanceerd aan.
Moet je gelijk geven dat sommige minpunten die je in deathmatch heel erg merkt in Combat Mission geen rol spelen. Maar dat spawnrapen in met name deathmatch irriteert zo omdat het zo makkelijk zou zijn om het spawnsysteem te laten varieren. Het is gewoon een erg beperkt systeem wat totaal geen rekening lijtk te houden met overlevingskans voordat je gespawned word en dat is niet echt meer van deze tijd. Beter hadden ze dan gewoon vaste spawns a la RSV of Killzone gedaan met spawn protection. Dat levert ook mooie vuurgevechten op maar geeft je wel de kans door de spawnprotection om terug te kunnen drukken als je in het nauw gedreven bent ps. denk niet dat je 'on the fence' bedoeld want dat zou betekeken dat je nog twijfeld over MoH
nu moet je iets downloaden om in een level te komen.Weet iemand waar ik dat kan vinden?prankbuster ofzo iets? Laat maar heb het al gevonden en gedownload.
MoH spelers zijn daarentegen weer te traag voor CoD en te slecht voor BFBC Ben het trouwens niet eens met het stuk in je blog waarin je zegt dat het feit dat EA/DiCE MOH niet support veroorzaakt word doordat niemand het speelt. Niemand speelt het omdat er geen support voor is (en veel mensen andere spellen verkiezen boven MoH, maar dat kan veranderen ALS er maar genoeg suppport voor is) Neem dit als voorbeeld http://www.eurogamer.net/articles/2010-12-20-hydrophobia-revamp-announced Dat is een ontwikkelaar die ziet dat zijn spel matige reviews krijgt, weinig verkoopt en door niemand word gespeeld. Wat ze vervolgens doen is alle kritiek verzamelen en het spel grondig aanpassen en verbeteren en vervolgens deze enorme update uiteraard gratis weggeven in combinatie met een prijsverlaging voor het spel zelf. Wat heeft EA gedaan met het feit dat MoH matige reviews kreeg, maar redelijk verkoch en inmiddels amper nog gespeeld word? Niks, ze geven de paar hardcore fans de vinger en gaan vrolijk door naar BFBC:Vietnam en BF3 Dat ligt toch echt bij de ontwikkelaar en niet bij de gamers, ik hoef toch geen 'slechte' games tegen mijn zin te gaan spelen zodat de ontwikkelaar dan updates moet gaan maken? Zij moeten zorgen dat ze iets maken dat ik wil spelen en daar hoort support en updates ook bij. En als je merkt dat je een achterstand hebt op de concurrentie qua fanbase dan moet je JUIST enorm hoog hier op inzetten en in uitblinken. Leuke blog wel verder, ik ga zeker zo nog even wat verder lezen
Het had van mij meer eigen identiteit mogen hebben. Dus echt duidelijk anders dan BFBC. Ik noem maar even een dwarsstraat,.. bijvoorbeeld een coversysteem a la RSV. Dat zou volgens mij erg mooi kunnen zijn op die kleine mappen. Want in de basis voor een goede game is er, maar het lijkt te erg op de 2 grotere concurrenten die meer te bieden hebben. En Hotzone had natuurlijk gratis moeten zijn. Als je spelers af wilt snoepen van CoD en de aantallen vallen tegen is het echt een stomme zet om dan je playerbase nog eens te splitsen met betaalde DLC. Vooral omdat de modes/mappen qua aantal al achterblijven.
Medal of Honor heeft inderdaad last van Black Ops en Bad Company 2, maar ze hebben het zichzelf alleen maar moeilijker gemaakt door te zeggen dat ze het beter zouden doen dan Black Ops. Medal of Honor heeft mij zeker vermaakt, alleen het verveelt snel. DICE had er een rakingsysteem aan moeten toevoegen en challenges. Na een tijdje ben je eigenlijk uitgespeeld, en met Black Ops blijf je bezig.
De basis van Medal of Honor is inderdaad goed, maar ik had wel wat extra's willen zien. Ik had geen hoge verwachtingen maar de eerste weken heb ik mij prima vermaakt. Maar uiteindelijk ken je de maps compleet uit het hoofd, na een tijdje had ook iedereen door dat het spelen met de sniper de beste manier was om je skill-level omhoog te krijgen. Het werd dus al snel vervelend, elke keer op je spawnpoint word je meteen beschoten. Balans was er dus niet echt, wat eigenlijk het meest belangrijke is in een shooter. Battlefield Bad Company 2 had wel de juiste balans, daarom vind ik dat ook de betere shooter.
Bad company 2 is ook 10 keer beter dan deze shooter online. Soms heb je hier echt veel frustraties mee vooral met die spawns idd.
Is het eigenlijk afgelopen met de Medal of Honor serie? EA had toch naar buiten gebracht minimaal drie miljoen exemplaren te willen verkopen, anders zou er geen vervolg meer komen.
Ik zelf denk dat ze nog wel een poging wagen, tenminste ik hoop het. Vond de singleplayer toch echt meesterlijk.
Begin november hadden ze er al iets meer dan 2 miljoen verkocht, denk ook dat er gewoon een vervolg komt. Ik ben in ieder geval blij dat moh een richting durft te kiezen... Hou niet zo van shooters met echte soldaten, die in een soort nanosuit lopen, zo zie ik cod tegenwoordig. Kies dan gewoon voor het sf genre... Vermaak me nog steeds in de shootouts van moh
Vond zelf de SP ook bijzonder meesterlijk. MP valt wel wat tegen, maar ook dat is tenminste weer heel anders dan COD. Die MP trek ik net zo min als de graten uit een lekkerbekje. In dit geval is COD het laatste.
Omdat DICE verantwoordelijk is voor de multiplayer ga je Medal of Honor snel vergelijken met Bad Company 2. En dan zal 80% voor Bad Company 2 kiezen, het leek teveel op elkaar. Maar zoals velen al zeggen, de singleplayer was fantastisch .
Ben benieuwd of BF3 volgens jaar dat aantal spelers voor de consoles gaat verhogen zou toch moeten kunnen als je kijkt naar bijv Resistance op de PS3.