1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Medal of Honor [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Yellow 13, 15 okt 2010.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.231
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Het grootste zwaktepunt van de BC 2 MP vond ik tanks en andere voertuigen in veels te krappe maps.

    De MP van BC 1 heb ik echt helemaal gaar gespeeld. Zelfs een paar keer eerste geweest en dat is voor mij na tientallen uren oefenen heel wat.

    Die map op dat grasterrein, van de golfbaan uit de SP, die was daar ech briljant goed voor.

    De maps uit de BC 2 MP hebben veels te veel verschillende hoogtes en terreinen waardoor voertuigen kansloos zijn. Meestal kon ik daar wel wat in uitrichten, maar in de BC 2 MP kun je beter te voet gaan.
     
  2. rikietje

    rikietje www.rikbeernink.nl

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    MOH ziet er toch echt wel goed uit.

    Zitten er nou veel bugs in ?
     
  3. rikietje

    rikietje www.rikbeernink.nl

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem toch maar gehaald! Ga hem nu meteen spelen!
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.231
    Leuk Bevonden:
    4.756
    De SP ga je leuk vinden, de MP misschien minder. ;)
     
  5. rikietje

    rikietje www.rikbeernink.nl

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb nu een paar potjes online gedaan, en vind het toch wel vet gedaan hoor!

    Zodadelijk weer lekker knallen!
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.231
    Leuk Bevonden:
    4.756
    En de SP? :9
     
  7. rikietje

    rikietje www.rikbeernink.nl

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het met je eens dat het maximale aantal spelers in veel maps hoger kan! Alhoewel je hier in vietnam geen last meer van hebt !
     
  8. rikietje

    rikietje www.rikbeernink.nl

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er echt maar zo weinig mensen online in MoH.

    Heb er nu maar 2000 !?!?
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.231
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Ooit gehoord van Black Ops? :+
     
  10. rikietje

    rikietje www.rikbeernink.nl

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar ik vind dit er wel heel weinig:mad:

    En ik snap niet wat iedereen nou zo slecht aan MoH Speelt.

    Ik vind het gewoon een goede game!
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.231
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Ik ook, maar leg dat maar eens uit aan al die COD fanboys. :cool:
     
  12. Se7eN

    Se7eN Lionel Andrés Messi

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is natuurlijk al een tijd geleden dat Medal of Honor gereleased is. Op dit moment spelen alleen de Die-Hard fans en spelers die de game net binnen hebben. Vanaf dag één waren er wel veel spelers online maar zoals Yellow al aangeeft, Black Ops.
     
  13. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Ik speel moh op de ps3, lijkt wel of het weer meer gespeeld wordt. Had een tijdje rond de 3000 spelers online, vannacht stond de teller rond de 8000.
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.231
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Ligt ook weer aan welke console de meeste MOH spelers hebben. Jammer dat het op de 360 zo triest laag is dan. =(
     
  15. KU7J3N

    KU7J3N Knuffelbeer

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Op de xbox verneukt de zogenaamde 'harde kern' het hele spel. Ik speel dit spel nu 2 dagen en zie nu al waarom niemand dit speelt. Zodra je spawned word je gelijk gesniped door een lvl 15 tier 1 speler met een dikke scope op zijn sniper rifle. De 'noobs' in dit spel proberen met alle macht rond te rennen en objectives in te nemen. Als beginner is het al moeilijk om met de wapens en attachements die je krijgt kills te maken. Als ik in potjes kom waar zodra je spawned je een headshot of een artillery strike op je donder krijgt dan ben ik ook geneigd om maar Black ops met vrienden te gaan spelen. Gisteren speelde ik mijn eerste potje attack en defend en eindigde 35 op 5 en ook nog gewonnen, gewoon door met een AK47 als lvl 1 te spelen, dus in eerste instantie leek dit spel me online toch nog wel aangenaam te worden. Kom ik vandaag online en probeer ik wat sector control en team deatmatch te doen is het gewoon een drama. Die spawnpunten zijn al verschrikkelijk en dan gaan er ook nog een stelletje kloothommels spawncampen. De mensen die dit online spelen schijnen niet te snappen dat als je een online community op wil bouwen je een beetje rustig aan moet doen. Ook al is de tegenstander nog zo slecht, ga niet spawncampen maar laat ze tenminste nog ergens dekking zoeken. Ik snap hoe verleidelijk het is om spelers die machteloos zijn constant te doden voor de punten maar als je dat maar lang genoeg doet dan zijn er geen spelers meer. Als je spawned en binnen 1 seconde alweer dood bent dan vind niemand het leuk. Als je op het einde het scorebord ziet en iedereen van je team heeft 40 deaths is de lol er al snel af. :mad:

    Vind dit in elk spel trouwens steeds meer opvallen, ook bij BF BC 2 waarbij die lvl 50 gasten met een sniper aan de rand van de map gaan zitten snipen. Ik probeer dit spel leuk te vinden en te steunen maar zo word het wel erg moeilijk om anderen te overtuigen dit ook te kopen. Met een aantal van nog geen 2000 spelers online lijkt het mij dat dit spel elke 'noob' kan gebruiken. ;)
     
    Laatst bewerkt: 30 dec 2010
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.231
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Je eerst post op XBW en ik ben het er nog helemaal mee eens ook. Helemaal gelijk! :thumbs:
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Juist , investeer een paar avonden en dan kun je zelf lekker samen met de 2000 spelers van de harde kern een enkele verdwaalde n00b wiens moeder per ongeluk MoH voor hem heeft gekocht spawnrapen :+

    En trouwens, waarom the fuck is er nooit een vervolg gekomen voor CS voor de xbox1?

    Want hoe gek ik ook ben op CoD, BF, Halo (en in mindere mate MoH) ik mis ook wel spellen als UT, CS en vooral RSV :mad:
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.231
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Ik heb deze MP en die van de Bad Company serie ook veel vaker gespeeld dan welke COD online dan ook. COD 2 komt misschien in de buurt, maar daarna absoluut niet meer.

    Had na een paar avondjes in MOH ook al snel een score van 9-2 of 14-6. Opzich geen slechte score voor iemand die helemaal niet zo gek is van online gamen.

    COD verliest inderdaad veel belangrijke dingen uit het oog. Ze hadden het bij de simpelheid van de COD 2 moeten laten. Die MP was echt heerlijk, met de map Carentan als hoogtepunt. Daar kon je echt goed oefenen. Daarna word alles gewoon zoveel minder.
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Cobblops heeft voor de mensen die niet zo van de killstreaks en equipment en perks e.d zijn ook een barebones mode. Dat is basically hetzelfde als COD2. (dus alle nieuwe toevoegingen zijn weggelaten)
     
  20. rikietje

    rikietje www.rikbeernink.nl

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Oooh carentant, die map hebben we nachten doorgehaald met LAN parties met mijn vrienden. Wat mis ik die map toch :mad:

    Verder ben ik het eens dat je met MoH, net als bij BC2 eerst moet afzien voordat je aan de slag kan.

    En daar moet je nou eenmaal doorheen, ik liep eerst ook als een kip zonder kop rond. Maar nu houd ik aardig stand!

    Verder vond ik CS :confused:ource ook een top game, ik hoop echt dat er ooit een vervolg op de xbox uit komt !
     

Deel Deze Pagina