Mag van mij nog wel even op zich laten wachten hoor! Ken nu de mappen nog geen eens, laat staan als er nog meer komen Edit: Hoe gaat dat met de Beta van Battlefield 3 in zijn werk trouwens? Krijg je automatisch melding hiervan?
Aldus geschiedde Balancing op skill werkt in deze MoH behoorlijk goed, alhoewel ons team een tikkie beter was bedeeld. (balancing kan bv in de war worden gebracht als een 3000+ figuur een 1000 gast gaat 'join in session') Edit: Ben nu weer met de AK47 (rifleman en specops) aan het knallen want die maakt zo'n lekker geluid. Rauwer dan M16
Hier is de boel wel redelijk in evenwicht. Ik heb nog niet zo heel lang geleden in een verliezend potje gezeten en daar hadden bijna alle gasten boven de 100 punten en wij zelf gewoon niks. Zaten ook een paar bij met iets van 500 punten ofzo.
Edit: mijn stats: Haha, lol! Meteen een screenshot gemaakt Waren erg leuke potjes moet ik zeggen! Het gaat me ook best goed af tot nu toe... K/D is 2.06 ongeveer
Gisteren een potje 36/11 gaat zeker weer lekker. Is dit eigenlijk wel te doen samen met andere met een headsetje of heeft dat weinig zin door die gare spawn punten?
Dat is geloof ik voor een extra wapen (smg) dacht ik. Voor beta van battlefield 3 en voor de rest weet ik het eigenlijk niet, heeft geloof ik niets met de maps te maken.
Hmm, weer heerlijk lopen typen op mijn iPhone zie ik wel. Maar ik denk dat mijn vraag toch nog wel duidelijk is?!
Hebben jullie ook vaak last van die irritante gassies door die mics heen schreeuwen. Heb er vandaag nu al drie keer last van gehad.
Goed idee thanks. En wat is dat met die grenadelaunchers? Als ik sommige volop raak lopen ze rustig verder en knallen ze mij overhoop
Ik zweer je dat die gasten zich opknopen om dat ene punt. Wel dik nice zo te winnen. Bij mij lopen de scoreverschillen heel rap in de tientallen.