1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Medal of Honor [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Yellow 13, 15 okt 2010.

  1. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Van deze is nog geen topic?

    [yt]8eYhDOd07f0[/yt]

    AWESOME!!!!!!!!!!!! _O_
     
  2. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Nette gameplay, waar ik dan op let is hoe de guns eruit zien. Moet zeggen dat ik de SP van MoH een beetje vond tegenvallen maar de MP lijkt wel totaal niet met de SP verbonden te zijn. Deze lijkt er heel anders uit te zien en nijgt naar BF toe wat wel goed is.
     
  3. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    SP en MP waren door 2 verschillende bedrijven ontwikkeld. Ik dacht dat Dice gewoon de MP deed (die ook veel beter/lekkerder speelt).
     
  4. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Trailer ziet er wel erg goed uit.
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Klopt, DiCE maakte in deel 1 de MP in Frostbite en Danger Close de SP in Unreal engine 3

    Volgens mij maakt Danger close nu beide. Al kun je je afvragen hoeveel waarde je moet hechten aan die studionamen aangezien ze allemaal onder 1 uitgever vallen. Reken maar dat er in Danger Close ook wel wat mensen van DiCE meewerken
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.241
    Leuk Bevonden:
    4.757
    True, lijkt zelfs al wat beter dan BF 3, SP wijs dan.
     
  7. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Zolang het maar speelt zoals BF3/MP van MOH. Ik vond de SP qua verhaal wel leuk om te spelen maar het speelde ongelooflijk houterig, misschien wel te realistisch.
     
  8. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    De SP wel maar de MP speelt erg anders, die nieuwe spreekt me wel aan wat betreft verhaal en de physics enz. Deze zou BO2 wat betreft mij omver blazen.
     
  9. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Gave trailer! Ziet er veel toffer uit dan BO2 en qua verhaal spreekt me t ook meer aan.
    Waarom is er nog geen topic van deze game?? Ik kom er dus nu pas achter dat deze dit jaar uit komt ;)!
     
  10. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Net nog even MOH online gespeeld, yikes. Te moeilijk gewoon, 1 shot 1 kill en dan weet je ook nog eens niet waar het vandaan kwam.

    Ik speelde rush (?) op die ene mountain map waar je een helicopter moet zoeken/redden die gecrasht is. Was geen doorkomen aan, beetje jammer. Ook de 100'en missile strikes op je kop etc. helpen je ook niet vooruit.
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2012

Deel Deze Pagina