1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Medal of Honor [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Yellow 13, 15 okt 2010.

1. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben wel klaar met deze game.. online word ik helemaal ziek van die stinksnipers en campers dat het gewoon niet leuk meer is.

Ik heb ook het gevoel dat ik ze 3x moet raken en hun mij vaak in 1 keer neerschieten , maar dat kan ook aan mij liggen :9

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

pest daarmee is dat je nergens kan zien hoe goed je verbinding is , dus je moet maar op gevoel en op t oog zien wie er lagged en wie niet. Vind dat wel echt heel armoedig

3. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is ook waar , maar het is gewoon frustrerend af en toe.

Dat je iemand 3x raakt en hij omdraait en je met 1 kogel neermaait :mad:
    Ook heb ik gevoel dat dat je niet altijd een headshot makkelijk kan maken.

Dit viel mij al op in de singleplayer , bij cod gaat het toch allemaal wat soepeler.

4. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170

Soms heb je van die punten waar je eigenlijk alleen maar een headshot kan maken, er steekt simpelweg alleen een hoofd over een muurtje heen... 3x zie je letterlijk het bloed ervan af vliegen en de hit-indicator gaat 'branden', maar vervolgens ga je zelf dood... Ik zou echt graag mijn MS willen checken, vooral op de PC versie :9.

Ik gooi het gewoon op lag!

5. Wildstylez NL

Wildstylez NL Kapitein Iglo

Leuk Bevonden:
    3
    Dat gevoel heb ik dus ook vaak. Net alsof mij kogels niks voorstellen. Maar sommige potjes gaat dat wel gewoon goed. Dus ligt toch echt aan de verbinding.

6. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net als iemand neer willen schieten in een steegje en dan je mes trekken en hopeloos worden afgeslacht , gebeurt me ook echt te vaak :mad:

Maar dat is gewoon dom van mij.

7. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Gisteren lekker zitten kameren en met 11-1 mooi naar de dagzege gelopen. Eindelijk weer eens bovenaan in een online MP game.

Ik heb helemaal geen problemen met campen, mensen moeten gewoon meer geduld hebben. :+

8. Heb alleen de SP gespeeld, en ik vond het zwaar kut. Ik verwachte een realistische shooter. Had het gevoel dat het een cartoon achtig game was. Heb niet de moeite genomen om online te gaan. Nu ik de reacties hier lees over MP ga ik dat tog maar even doen.

9. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon rechterstick inklikken

10. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon je rechter pookje indrukken :)

Kniven gaat aardig makkelijk , net zoals bij cod.

11. Natasja27

Natasja27 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Campen deden ze in de vorige Medal Of Honor delen ook.
    Ik ga van de week maar eens de single player spelen.Ben benieuwd.

12. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Die snipers zijn soms erg vervelend idd, je moet ze gewoon (proberen te) flanken.

13. Bangsat

Bangsat Member

Leuk Bevonden:
    0
    One of the complaints about last week's release of Medal of Honor was the lack of depth in its multiplayer modes. To combat that note, Electronic Arts is releasing two new maps and a new multiplayer mode on November 2nd for anyone who owns the game.

The new mode is called "Clean Sweep" which is an elimination mode and the new maps are called Bagram Hangar and Khyber Caves.

Hopefully these additions will shake up the four current modes and eight available maps. More is generally better, after all. It'll be a free download on Xbox Live on November 2nd, which is two weeks from now.

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Gratis dingen van EA? Hebben ze geen Dollaritus meer?

15. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Beter!!

16. Wildstylez NL

Wildstylez NL Kapitein Iglo

Leuk Bevonden:
    3
    Wat ik eigenlijk het liefst wil is gewoon dat ik hardcore kan spellen en daarin zelf mag kiezen welke mode ik speel. Enige wat ik leuk vind om te doen is territory en team assault.

Die objective mode is gewoon gaar. Ene team met de tank is bijna onverslaanbaar. heb gewoon 6 raketten van mezelf erop geschoten en ding was nog niet stuk:confused:

17. The_xbox

The_xbox Bulykin! наш герой

Leuk Bevonden:
    0
    Ja erger me ook aan die armored personal carrier:p

maargoed ik vindt het een leuk spel en ze komen wel met updates etc die

het spel nog leuker maken O-)

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Dan zorg je toch dat je er in zit?

Zeurden de Geallieerden dat de Duisers in overwicht waren tijdens het Ardennenoffensief? Nee, dus gewoon knallen met die handel. :+

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Toen stond respawn ook uit ;)

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik ben er eigenlijk alweer klaar mee, het is te glitchy en laggy. Het spawnsysteem komt uit de jaren 80 en de mappen zijn ook nog eens verre gebalanceerd.

Er zit zeker wel potentie in maar de poging van dit jaar is gewoon niet gepolijst genoeg om me lang van COD en Reach weg te houden. Hopen dat het volgend jaar beter is

Deel Deze Pagina