Serieus? Ik heb regelmatig vrij ernstige lag. Net nog zat ik met een maat in een potje, hij werd in het andere team geplaatst. Ik kom hem tegen terwijl hij aan het herladen was dus probeert in cover te komen en ik begin te sprayen. Hij loopt dus snel een hoek om en pas 2 a 3 meter om die hoek valt hij dood neer. Dan loopt de hit detection volgens mij echt gewoon heel erg achter. En dat heb ik dus in zo'n beetje de helft van de potjes. Ik heb het idee dat MoH de lag stiekem achter de schermen probeert weg te werken in tegenstelling tot bijv CoD waar je mensen gewoon duidelijk kan zien laggen. In MoH laten ze gewoon de hit detection achter lopen en zie je dus iets op je scherm wat niet de werkelijkheid is.
Soms wel eens gezien jah wat je bedoeld ik wordt wel een gesniped terwijl ik echt niet geraakt had kunnen worden , loop soms een beetje achter denk ik bij een ander op ze scherm, zie ook wel een een ALLKAIDA voorbijvliegen met mach 4 :
Ook nog niets gemerkt van lag. Servers zijn erg goed zeker voor een game die net uit is en waar het dus online erg druk is.
Moge de beste camper winnen! Ik ben bang dat je gewoon de volle 4 minuten mag wachten als je de eerste 20 seconden niet overleeft
Ik heb de game nu wat langer gespeeld en voor mijn gevoel had EA beter een NBA Elite kunnen doen met deze game (aka stel de game nog een aantal maanden uit). De singleplayer is wel heel erg scripted, op zich niet erg maar MOH weet dit echt een stuk minder goed te verhullen dan bijvoorbeeld een MW1. De PS3 versie stottert bij vlagen over het scherm en de grafische glitches zijn vaak niet op één hand te tellen. De missies zijn soms wel sfeervol, soms saai en soms tergend vanwege de strikte scripting. Aan alles valt te zien dat DICE er wat multiplayer betreft niet veel zin in had. De maps zijn door een stagiar of door de schoonmaaksters ontworpen, er zitten teveel bottlenecks in het het spawnen in een vuurgevecht is natuurlijk lachwekkend.
Heb de game gespeeld op PS3 bij een kamerraad. De multiplayer is wel netjes. Maar grafisch komt het niet aan de hiel van COD: MW2 Vind de levels te zwak gemaakt he ziet er niet mooi uit. Maar speelt wel goed. Als de game als budget prijs ligt mss wel kopen.