1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Medal of Honor [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Yellow 13, 15 okt 2010.

  1. Wildstylez NL

    Wildstylez NL Kapitein Iglo

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    3
    Zo heh in dat filmpje speelt het echt stukken beter zo te zien. Ik wou dat mijn wapens zo lekker kills kon maken. Het ziet er gewoon allemaal beter uit.

    Ik twijfel nog steeds sterk om hem te ruilen of te verkopen. Wil gewoon dat ik zonder lag kan spellen.
     
  2. Chrisztiaan

    Chrisztiaan Shooters !

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat is idd zo.
    Maar ik heb het spel niet en dit is een goed filmpje om mensen te overtuigen.
    Denk door dit filmpje dat ik het spel toch maar eens moet gaan halen..
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.239
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Ik heb totaal geen last van lag. Misschien ff andere op internet aangesloten apparaten uitzetten? ;)
     
  4. h4nshotfirst

    h4nshotfirst Straight Edge

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Af en toe zeker enorm frustrerend maar heb de game nu inmiddels 11+ uur online gespeeld en deze gaat echt voorlopig niet meer uit mijn 360!
     
  5. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Die komt er wel, maar is nog niet beschikbaar:

    http://mohstats.com/
     
  6. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan het wel al gewoon zien in de game toch?

    Ergens bij career.
     
  7. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee heeft niks met je singelplayer te maken.

    Als je online bent staat er career , daar staan je statistieken enz.
    Daar staat ook wel lvl je bent in een class.

    Als je er dan op klikt zie je wat je bij hogere rangen unlocked.
     
  8. Wildstylez NL

    Wildstylez NL Kapitein Iglo

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    3
    Oke.

    Heb paar uur geleden me cache geleegd. Kreeg nu een update. Weet dat je altijd weer een update krijgt nadat je je cache hebt leeg gemaakt. Maar volgens mij heb ik nooit die update gehad toen ik het speel voor het eerste opstarten.

    1 ding is zeker. Heb totaal geen last meer van lag of iets dergelijks. Heb nu al paar uur online geknald. En het gaat gewoon perfect. Heb eindelijk gewoon dikke lol in de MP:D:D:D
     
  9. h4nshotfirst

    h4nshotfirst Straight Edge

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben inmiddels level 10 en schiet met de F2000 plus scope en extra ammo, schiet super }:]
     
  10. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik moet weer even wat gal spuwen over deze game.

    na een uurtje te hebben ge-spawnrapen en ge-spawnraped te worden verveelde ik me inmiddels weer zo dat ik van ellende maar Tier 1 mode ben gaan spelen.

    Eerste missies rolde ik lekker door zonder problemen. Toen kwam de missie met de ATV's , eerste poging wil Dusty bij het eerste dorp niet van zijn ATV afstappen (en mocht ik dus ook niet afstappen).

    Missie herstart, kan gebeuren dacht ik nog. Tweede poging, ik kom bij het 2e dorpje wanneer de audio begint te flippen, allemaal rare storingen en vreemde piepjes .. werd zo irritant dat ik maar weer overnieuw startte.

    Derde (en laatste) poging. Zonder problemen en ruim binnen de tijd door het level gelopen en hard op weg naar de laatste rendez-vous komt mijn ATV ineens vast te zitten midden op de weg. Ik kan alleen nog heel langzaam rondjes draaien , kan verder geen kant op.

    Toen heb ik de xbox maar uitgedrukt, dit spel is blijkbaar niet bedoeld om je mee te vermaken.
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.239
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Moet ik nog aan toevoegen dat EA niet de grootste mogelijke support geeft aan zijn games. :+
     
  13. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Die shotgun werkt wel lekker online hehe.

    Heb meteen die High Achiever achievment gehaald.
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik reken er niet op dat deze irritaties gepatched gaan worden.. maar goed. Vrijdag komt Fallout en tegen de tijd dat ik die uit heb is Black Ops wel uit :+
     
  15. DLERIA

    DLERIA Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    1
    Fallout? reken dan maar op nog meer irritaties:lol: las er net een stuk over
     
  16. Bangsat

    Bangsat Member

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    Een nieuwe pc patch komt uit voor Medal of Honor. Misschien kunnen wij ook zoiets verwachten binnenkort!!

    A second PC patch is on the way for Medal of Honor's multiplayer. We have been working on the feedback from the forums that you posted during the PC beta. We are listening to your major concerns and are pleased to show you the change/fix list.

    GENERAL
    • Fixed the scenario when joining a friend on a password protected server caused a hang
    • Ribbons and medals appear on unranked servers
    • Jumping and shooting at the same time now affects the ability to be accurate with the weapons
    • Added aiming spot in binoculars in hardcore mode
    • Holding your breath and moving forward no longer takes you out of scope
    • Modifications in weapon behaviour *see weapon tweaks below
    • Increased the points needed to win a Domination/TDM game
    -- Increased TDM score from 1200 to 1400 points
    -- Increased Sector Control score from 1800 to 2600 points
    • Decreased accuracy while shooting from the hip
    • Cut points from score chain rewards in half
    • Addressed the sniper rifle damage to bring the sniper rifle more in line with the other kits
    • Increased the amount of recoil and spread *see weapon tweaks below
    • Changed immortal time to 1.9 from 1.6 seconds after spawn to prevent the scenario of spawning in the open only to be shot on spawn in

    WEAPONS
    • Assault Rifles
    -- Increased recoil
    -- Deviation
    --- Increased deviation when not zooming
    --- Deviation bug fixed (increased while shooting)
    -- Lowered close range damage
    -- Jumping deviation increased
    • Carbines
    -- Increased recoil
    -- Deviation
    --- Increased deviation when not zooming
    --- Deviation increses faster than assault rifles
    --- Deviation bug fixed (increased while shooting)
    -- Jumping deviation increased
    • Sniper rifles
    -- Headshot does the most damage
    -- Less damage from bolt action
    --- 2 shots to kill on body from long range
    --- 1 shot on body from short range
    ---- Normal: 8m
    ---- Ammo 2: 10m
    ---- Range: 9.6m
    -- Increased recoil on semi-automatic
    • Soldier
    -- Damage by hit point
    --- Head
    ---- Headshots as before
    --- Body
    ---- Body shots as before
    --- Arms and legs
    ---- 20% less damage
     
  17. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch houd je het gevoel dat de MP nog steeds in beta-fase zit. Er gebeuren teveel gekke dingen. Op de PS3 heb ik meer dan eens meegemaakt dat ik halverwege een game gewoon eruit gegooid wordt, om vervolgens de mededeling te krijgen dat de EA-servers op het moment niet beschikbaar zijn:confused:

    Als EA echt de strijd aan wil gaan met COD dan ben ik bang dat ze de reboot van MOH nog maar eens moeten gaan rebooten, want deze rommel slaat helemaal nergens op.
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.239
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Fallout NV is er al. ;)
     
  19. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij de MM draait MOH, ik weet nog dat 't bij Reach ook zo was en dat ik staand een uur heb gespeeld op de dag voor de release (toen mocht ik 'm niet meenemen)...

    Net MOH gedaan, eerste missie, begin was nog wel goed qua sfeer. En dan wordt je convooi aangevallen en binnen no-time een seen 't been it gevoel tot de 10de macht, sowieso belachelijk slecht ai etc...

    na 10 minuten spelen dacht ik laat maar, als ik MOH wil genieten zet ik de MOH muziek wel weer eens aan en denk ik terug aan een hele goede game.
     
  20. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Toch een paar leuke fixes, ik hoop dat die 0,3 seconden extra nog een beetje helpen :+.

    *Nu nog een patch waarbij er een gigantische pijl boven mensen komt te staan die langer dan 10 seconden binnen een gebied van 20 meter zitten* :b:
     

Deel Deze Pagina