Medal of Honor Dogs of War/Allied Assault

Discussie in 'Algemeen' gestart door folkert123, 29 jan 2005.

  1. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar ben ik ook zeer van overtuigd maar de MOH reeks is nooit een ECHT succes geweest maar toch blijft EA het proberen. :p vind het wel lollig ondanks ze het verkeerde tijdstip hebben uitgekozen..ROND DE CALL OF DUTY EN BIA tijd ai ai jai niet zo verstandig EA. Voor mijn part kunnen ze beter een nieuw sportspel of een nieuwe james bond gaan maken ofzo. misschien streven ze daarbij het Europees volk naar het buigen voor ze. :p Haha.
     
  2. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, voor mij hoeft dat James Bond ook niet meer. Heb er ook genoeg van. Alleen de multiplayer uit Nightfire was wel lagge.
     
  3. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik vind het ook niet super maar volgens mij verkoopte die wel beter dan MOH. :)
     
  4. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Vast wel maar volgens mij gaan veel mensen wachten tot de revieuw. Dit is weer iets heel anders waar Ubisoft mee komt.
     
  5. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik MOH Dogs of War misschien wel koop als ik nog geld over heb ofzo. lijkt me wel grappig. :)
     
  6. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Medal Of Honor: European Assault

    --------------------------------------------------------------------------------

    Beste mede XBW-gebruikers.

    Jullie weten natuurlijk dat de nieuwe Medal Of Honor, MOH: Dogs Of War zou gaan heten. Duss niet.. Ik las net op gamespot.com, dat ze de naam hebben verranderd. In EUROPEAN ASSAULT zal je voornamelijk in veldslagen vechten die je nog niet kende, het zijn ook voornamelijk de duistere veldslagen. graag jullie mening over de naam verandering.Jammer genoeg kan ik de screens hier niet posten omdat er dan allemaal kruisjes komen te staan,
    Ik zelf vind de screens ten opzichte van mOH: RISING SUN helemaal niet tegenvallen, ik vind ze zelfs een beetje mooi. Graag jullie reactie...

    greetz
    tha BomB
    __________________
     
  7. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar waarom heet de thread dan doggs of war/allied assault? Dat staat er bij mij tenminste.
     
  8. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij kan hij de thread beter hernoemen en dan neerzeten MOH: EUROPEAN ASSAULT omdat ze de naam hebben veranderd.
     
  9. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. Maar is dat dan al 100% zeker. Ik bedoel, het is wel vaag om nu nog de naam te gaan veranderen.
     
  10. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Electronic Arts heeft vandaag bekend gemaakt dat de nieuwste Medal of Honor game voor console een nieuwe naam heeft gekregen. De oorspronkelijke titel, Medal of Honor: Dogs of War dekte de lading niet volgens Electronic Arts. In het spel staat namelijk de bevrijding van Europa centraal en daarom is nu gekozen voor de titel Medal of Honor: European Assault. Hiermee hoopt EA tevens dat het spel beter aan zal slaan bij het Europese publiek.
    Medal of Honor: European Assault werd vorig jaar door Electronic Arts aangekondigd voor een release in het eerste kwartaal van 2005. Vooralsnog is het echter angstvallig stil gebleven omtrent deze titel, we hebben zelfs nog geen screenshots mogen bewonderen. Wel is de releasedatum ondertussen verschoven naar het tweede kwartaal van 2005. Het zou op PS2, Xbox en GameCube moeten verschijnen.


    De grootste vernieuwing is misschien wel dat het spel een stuk minder rechtlijnig is dan voorgaande delen in de reeks. Je hebt regelmatig de keuze uit verschillende routes. Soms betekent een andere route ook dat je andere missies toebedeeld krijgt, net welke problemen je op je pad tegen komt. Het spel heeft hierdoor een meer open structuur, wat de herspeelbaarheid ten goede zal komen. Waren eerdere Medal of Honor spellen vooral een achtbaanrit, EA vergelijkt European Assault het liefst met een pretpark.




    European Assault is ook de eerste console Medal of Honor game waarin je controle hebt over je teamleden, zij het in zeer beperkte mate. Je kunt kiezen of je teammates de aanval moeten openen, of zich juist terug moeten trekken. Nieuw is ook een speciale rally mode, een soort van euforie waarin veel mensen die in het echt een Medal of Honor kregen, verkeerden tijdens hun heldhaftige daden. Bij headshots of meerdere kills vult een zogeheten rally meter zich langzaam, en wanneer deze vol is kun je tijdelijk de supersoldaat uithangen. Je bent dan tijdelijk onsterfelijk en kunt tegenstanders met een schot doden.




    European Assault verschijnt in het tweede kwartaal van dit jaar op PS2, Xbox en GameCube. Het klinkt allemaal alvast veelbelovend! Meer over deze titel lees je bij GameSpot.
     
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2005
  11. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou gaan ze het ook nog eens onrealistisch maken *kotst* supersoldaat haha dat is tog niet meer leuk ik zie het nu al allemaal 4en krijgen |:-
     
  12. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    dat van dat supersoldaat is idd onrealistisch. Maar dat het allemaal 4en zou krijgen geloof ik nou ook weer niet. Ik geloof egt dat ze naar de ergenissen op RS luisteren en dit een goed spel maken. Want het is tog origineel dat je je teammaten kan spelen, en andere routes kan kiezen. Ik weet nu dus nog niet welk spel ik ga kopen in de komende maanden. Nu komt er NOG een goed WW2 spel.
     
  13. robarrio

    robarrio Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond medal of honor the rising sun echt een fantastisch spel gewoon.
    Is dit de opvolger van dat spel?
     
  14. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhmm, nou het heeft niks met rising sun te maken gewoon een nieuw deel.
     
  15. robarrio

    robarrio Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    maar the rising sun vond ik echt geweldig,. dus dan zal ik deze ook erg leuk vinden.
    Maar ik bedoelde ook te vragen of dit spel de nieuwste is na the rising sun?
     
  16. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat wel.
     
  17. soolmaan

    soolmaan Lonely Together

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    2
    ja, wat doen ze eigenlijk met het open einde van rising sun? er zou toch ook een game gemaakt worden, waarbij je de ontwikkelingen van die broer zou volgen?!?
     
  18. mars15

    mars15 Guest

    vette screens kan niet wachten
     
  19. robarrio

    robarrio Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat jammer dat je van die vervelende teammaten bij dit spel hebt. Ik irriteer me er altijd mateloos aan en knal het liefst iedereen zelf af.
    Is dit spel ook leuk om met een vriend te spelen?
     
  20. Wilson

    Wilson Paratrooper

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan met z'n vieren splitscreenen dus dat zal wel de nodige fun opleveren :D
     

Deel Deze Pagina