Smaken verschillen altijd ja. Na een tijdje word UC gewoon zó irritant, denk ik... dan krijg je al die super elite motherfuckers die iedereen binnen 3 seconden neermaaien. Dan is het gewoon niet meer leuk... Persoonlijk vind ik het spel niet geweldig, ik zou eerder voor Mech Assault gaan. Lekker ouderwets knallen waar een hele stad onder moet lijden... Heerlijk!
Ja das de bedoeling juist eerst beginnen op easy ofzo en dan steeds meer stats krijgen en hoger op komen en beter worden dan wordt je heus niet binnen 3 sec. afgeknalt of je bent een erge n00b(zoals ik btw)
Idd...Ik haat dat soort spellen ook waarbij het gaat om raggen raggen en nog eens raggen...Ik zou GR nemen...ik heb hem zelf ook en hij is echt cool, vooral de coop mode. Maar je moet wel van een beetje taktiekhouden en vooral van sneaken want dan moet je wel veel doen.
Mensen die de game pas eind 2003 halen ofzo en het op Xbox Live gaan spelen maken geen schijn van kans dan, man.
Haha hmm ik hou denk ik meer van fraggen volop dan tactical shooters........en MOH is da ook vol knallen of niet?
Yep MOH is ook volop knallen...heeeel soms moet je ff sneaken of mensen helpen, vaak andere paratroopers of soldaten, maar ht is wel arcade, niet zoals GR dus.