Leuk om te weten. OXM is de laatste tijd wel streng op PS2 ports.......te streng! Enclave hebben ze ook zo afgebroken maar het bleek ook best mee te vallen. Medal OH staat in ieder geval besteld en ik kan dus elke dag een telefoontje verwachten.
ik heb em hij is heel goed speelbaar en wat een 5.1 geluid in de eerste veld(omaha beach) je ziet wel duidelijk dat het een ps2 poort is maar de game is goed
medal of honor heerst gewoon. beetje jmmr dat et idd weer zon poort is. de Xbox kan zoveel beter. vooral met MOH hadden ze een hoop leuks kunnen doen. maar goed. maar w8en tot volgend jaar voordat we de echte goeie zooi gaan zien voor de xbox (muv splinter cell natuurlijk. dat zie ik als een voorbode van een hoop goeds )
met een M1 Garand een beetje ownen op je teeveetje is toch wel geil. vandaar dat ik em toch aanschaf. k heb spearhead en MOHAA ook al op de pc. dus jah. dan maak ik et meteen maar af .
ja dit soort fps games daar hou ik wel van, aangezien mn pctje het allemaal niet meer bij kan houden haal ik deze wel voor de Xbox, duitsers knallen!! Geil
alle negatieve kritiek hier negeren...onzin ten top hahaha deze game zojuist gehaald, dit blaast als een tiet ! hoe ruig alleen al zijn die teammates weergegeven die daar samen met je op het strand liggen? als je nu nog zevert over gfx dan weet ik het ook niet meer, wat een game..wat een spanning, ik waande me zojuist echt ff in '44. Ik zit daar in mijn sloep, recht op het kannonnevuur af, ik zie een teammate nog ff snel een weesgegroetje bidden, de eerste granaten slaan in, mijn controller trilt als een idioot, en vervolgens helemaal los gaan. Toen je als jochie van 10 in de speelhallen kwam, laten we zeggen in de midjaren 80 dan zag je altijd wel iets fenomenaals daar, de gfx daar lagen zo ver voor tov je eigen spelcomputer: destijds probeerde ik me al voor te stellen hoe de ideale game voor mij eruit zou moeten zien... dat beeld van mij is exact benaderd door het MOHteam. Na al die jaren ligt de natte droom nu voor me. Damn wat goed. "Misschien had de xboxversie er nog meer uit moeten halen blabla", ik vind dat een beetje mierenneuken.. geniet gewoon van wat je ziet ook al lijkt ie misschien teveel op de playstation versie en/of cube versie, wat boeit het, het gaat erom dat EA iets heeft neergezet waar je U tegen zegt, een mooier sinterklaaskado had ik me niet kunnen wensen hehehe ik zeg: als je ook al maar een beetje action / shooter / oorlogs fanaat bent, blind aanschaffen die hap. Deze versie heeft niks met de PCMOHversies te maken, dit is gewoon vette sjit ten top aaaaaaaaaaaah het wordt vannacht een uurtje of 4 schat ik zo
iedereen loopt zo te mekken omdat t een poort is, en terecht. ports mag ik niet zo onwijs. voor mohaa maak ik dan een uitzondering omdat et vet is. maar duidelijk dat dat er beter uit had kunnen zien dan die ps2 gfx.