1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Medal of Honor: Pacific Assault

Discussie in 'Games' gestart door Arjan, 4 sep 2004.

1. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Er staat ook onder: Dit is rechtstreeks van de site gequote. Heb je al eens op die site gekeken ? Die gasten horen bij EA, en waarom word je dan weer boos op mij ? Maja, geloof je et toch lekker niet.

2. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Er staat op dat forum het volgende:
    Alleen op een DirectX 9 kaart is hij te spelen. De uiteindelijke versie zal ook speelbaar zijn op een DirectX 8 kaart. De demo alleen op DirectX 9, volgens die site. Maar wat voor een DirectX 9 kaart? Wat verstaan ze onder high end? Een GeForce FX5200 is ook een DirectX 9 kaart.
    Trouwens het klopt niet helemaal, want ik heb in mijn 2e systeem een GeForce TI4200 128 mb zitten, en dat is een DirectX 8 kaart, en daar is hij gewoon op te spelen. Hij loopt niet goed, maar hij is erop te spelen.

Ben dan benieuwd wat ze dan gaan verbeteren dat het beter zou moeten lopen.

3. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is waar. Ik heb een Geforce 3 Ti200 en daar is hij redelijk goed op te spelen, op low. Alleen me muis gaat een beetje traag over het beeld. Maar voorderest loopt ie wel lekker.

4. Athion

Athion REALM OF XBOX

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar met een xp3000 , 512 mb , 9200pro moet het toch wel kunnen flikken

5. X(box)Men

X(box)Men Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb echt een bucht shit pc ik w8 er al van maart op en nu kloot me videokaart me. :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: |:- |:- :'-( Om van te huilen :'-(

Specs *zucht*

Fucking AMD athlon 1200 mhz
    Onnozele Nvidia GeForce 2 64 mb geheugen kaart
    Om flauw van te vallen 768 mb (SD!!) ram
    directX 9.0
    Win Xp

We kunnen wel eens een week naar londen maar een nieuwe pc kan er niet af 8)

BTW sorry van me taalgebruik

6. Slayer

Slayer xbox is deadly

Leuk Bevonden:
    0
    Nou heb mijn pc 4 keer opnieuw moeten opstarten. wat een nerds daar bij EA. mijn pc is net 1 jaar oud zit veel geheugen en een ati kaart 128 mb in.
    Ik snap niet dat ze zo'n demo versie uit brengen laat die hele game maar zitten ook hoef hem al niet eens meer en dan kunnen ze wel lekker lullen dat ze een lagere systeem eisen aan de orginele game doen maar had dat dan in de demo gedaan wat een sukkels. sorry maar moest het even kwijt.

7. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1
    Werkt prima hier....niet in de hoogste resolutie maar toch... speelt wel af dan maar zit 5 sec. vertraging in.

Speel 'm nu op 1024x768 (60 Hz dacht ik) en de rest op medium.
    Pc;

Processor 2,4 Ghz
    Geforce Ti4800 128 MB
    512 MB Geheugen.

Wat een TOP spel trouwens echt gaaf. En die vliegtuigen uit de lucht neermaaien... heerlijk.

8. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    speelt redelijk... gaat wel vloeiend enzo, alleen het mikken is kut. Verder is de A.I. kut, en vind ik meer zaken minder geregeld. Hopen dat ze de dingen kunnen verbeteren die op dit moment nou nie zo zijn om over naar huis te schrijven

9. a man with a 45

a man with a 45 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kun je nog een beetje gebruik maken van het terrein? schuilen achter bosjes enzo? want dat ontbrak eraan bij de andere MOH's

10. a man with a 45

Leuk Bevonden:
    0
    krijg de demo niet aan de praat, tijdens de game zelf alleen maar blokkerig beeld te zien.. heb directx 9.0 en de pc voldoet ruim aan de eisen...iemand een oplossing?

11. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1
    Dat kan idd... plekken teveel om te schuilen eigenlijk. Liggen ook gasflessen op de grond. Paar keer op de kop ervan schieten en dat ding vliegt weg met de nodige explosie. Deze game komt zeker op mijn PC...

12. a man with a 45

Leuk Bevonden:
    0
  13. mars15

mars15 Guest

Medal of Honor: Pacific Assault, het nieuwste deel in de reeks schietspellen gesitueerd in de Tweede Wereldoorlog van Electronic Arts, is gold. Dit houdt in dat het spel klaar is en zo snel mogelijk in de winkels zal verschijnen. Electronic Arts heeft namelijk haast met deze nieuwe titel, want het spel stond oorspronkelijk op dezelfde dag geplanned als Half-Life 2.

EA zette echter alle zeilen bij om ervoor te zorgen dat men nog ruim voor deze titel op de markt kon komen, en dat lijkt gelukt. In Amerika zal de Collector's Edition van Medal of Honor: Pacific Assault namelijk al op 2 november verschijnen, ruim twee weken eerder dan oorspronkelijk de bedoeling. De gewone editie verschijnt een week later, op 9 november. Of we in Europa ook kunnen rekenen op een vervroegde release, of dat EA het hier wel aandurft de concurrentie met Half-God aan te gaan, is nog niet bekend.

Deel Deze Pagina