1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Medal of Honor: Warfighter

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 6 jun 2012.

1. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik wist niet dat Ray Romano game reviews deed.

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik moet zeggen dat de beta best vermakelijk is, absoluut. Maar sommige dingen zijn gewoon slordig...

- De chopper hangt daar maar wat in de lucht en schiet op de vijanden..het ziet er echt heel stom uit gewoon.

- En wanneer ik iemand mol of andersom dan duurt het soms gigantisch lang voordat het in 't beeld staat.

En tja grafisch echt geen wondertje ofzo. Denk zelfs misschien minder dan BF3..

3. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    Jaa je disarm/arm met x en op elke bom zie je aan elke kant een target waar je hem kan planten.

4. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik zat net in een potje met een paar vrienden en iemand van het vijand team was gewoon niet te doden. Ik zei 'Het lijkt gvd wel alsof ie aan het cheaten is, maar kom op..dit is een beta..dat lijkt me toch niet he?' waarop één van mijn vrienden zei dat het gerust in een beta ook kan. Als die persoon bijvoorbeeld een J-tagged 360 heeft is het easy peasy om zoiets te doen. Is dit echt zo? Want dat is echt megatriest dan.

5. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    :lol:

Het zou ook gewoon een tank kunnen zijn. Die zijn behoorlijk OP. Anders is het wel behoorlijk slecht dat je nu al zo makkelijk kan cheaten. Maar daar is een Beta ook voor.

Gister nog weer ff gespeeld en het spel zuigt voor mij gewoon. Respawns zijn veel te kort voor objective. Kill je iemand, spawnen er 3 nieuwe voor je neus. Ook is de map veel te klein. Je hebt in dit spel niet echt linies waardoor er geen mogelijkheid is voor tactische gameplay. Daarnaast schieten de wapens te makkelijk. Meer recoil en meer damage graag. Moet 3 headshots maken ofzo voor een kill. Hierdoor kan ik geen multikills maken. Totaal niet mijn type game dus.

Wil een nieuwe Rainbow Six!

6. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Daar sluit ik me helemaal bij aan. Alleen ben ik bang dat ze de nieuwe gigantisch gaan 'butcheren' zoals ze gvd gedaan hebben met GR Future SOldier....wat een miskoop zeg!!!! Bah!

Met tank bedoel je dat ie dikke armor enzo aan had? Misschien dat dat een perk is. Zou kunnen.

7. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Is een class. Wanneer ze hun ability activeren(d-pad up) hebben ze extra armor. Zit er ook heel vet uit als je het gebruikt. Je bent wel tering langzaam maar aangezien je in dit spel toch maar 3 meter moet lopen om 10 vijanden tegen te komen is het niet zo erg. :+

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zoals een paar keer gezegd. MOH komt ook op 2 disc en een HD texture pack bij de release. :)
    En magazines zeggen dat het even mooi is en misschien zelfs mooier dan BF. :)

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat kan je eigenlijk met die tokens doen?

10. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Zoals eerder gezegd: die black hawk heli is een spawn en wanneer er op geschoten wordt vliegt deze uiteindelijk ook weg. Ik weet niet exact wanneer deze verschijnt maar je spawned er wel mee in de "hot zone".

Wat wil jij dan, dat je een heli hebt waar je zelf mee kunt vliegen? Het is en blijft bedoeld als spawnzone, meer niet. Als je het dom vindt, maak er dan geen gebruik van.

2:30

11. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    ik zag dit eronder staan: battlelog.medalofhonor.com/nations

dus daar kan je er als het goed is iets mee. vraag me niet wat though :+

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Heb het een beetje opgezocht. Je kan die tokens inleveren. Bijvoorbeeld.
    Ik heb er 6 ingeleverd. En vanaf morgen is mijn XP een dag x2. :)
    En zo heb je meer variaties. Je krijgt gelijk XP erbij of een rank omhoog etc. :)
    Ook kan je je land kiezen dan dan houd het bij hoeveel tokens per land wat ingeleverd en dan heb je ook zo ranking. :)

13. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het wel lelijk dat je ineens erin warped als die aangekomen is :F:

Verder vind ik het een vermakelijke beta, maar er zitten nog zoveel foutjes in en het schieten voelt ook niet enorm solide aan.
    Ik mag hopen dat dit een oude build van de game want anders ben ik bang voor het eind resultaat.

Laatst bewerkt: 8 okt 2012
  14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat kan je kiezen. ;)

15. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat kun je kiezen? want ik warp de hele tijd magisch naar de gunner als ik dat ding inroep namelijk ( ik heb het dus niet over respawnen ).

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ah oke. Maar dat is gewoon je award voor je killscore. Je hebt hier de controle over de mini gun. Hoort gewoon bij je class. :)

17. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel ermee dat het zo lelijk is dat je aan het ene moment nog aan het rennen en knallen en ben en vervolgens mysterieus verdwijnt achter een gun in de chopper.
    In Call of Duty zit je tenminste nog op de kaart met een laptop/besturing in je handen, hier verdwijn je gewoon ineens.

18. HaRrIeHaKkEr

HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand zin om te spelen?

Add maar; bolleeder

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ach ja blijft een game he. In COD zit je idd wel op een laptop maar je kan dan ook niet dood in het level als je op de laptop zit. :)

Speel de game vaak de laatste dagen. Ene keer vind ik het awesome en dan weer een potje irriteer ik me weer. Wat niet wat het is.
    Vind de de class en nations ding best wel verwarrend. Ik weet steeds niet wat ik nou vrij speel etc.

20. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt gewoon neergeschoten worden terwijl je je killstreak gebruikt achter je laptop ;)

Deel Deze Pagina