1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Medal of Honor: Warfighter

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 6 jun 2012.

1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Dude chill, ik zeg alleen maar dat ik het lomp eruit vind zien,that's all. Verder begin ik de beta steeds gaver te vinden, echt heel gaaf eigenlijk.

2. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Goed nieuws dat de opmerkingen wat genuanceerder worden en positiever ;) Elders lees ik ook steeds meer positieve geluiden van gamers die wel even de moeite nemen en beta echt te proberen. Ik laat mijn preorder dus maar staan :)

3. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Probleem is dat er twee shooters vrij gauw na elkaar uit komen. Halo 4 komt 6 november ook al en das echt eentje om naar uit te kijken. Volgens mij is 2 shooters overkill :D

4. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Precies man. Ik vind ook de keuze tussen guns die je kan unlocken ook echt ruim in de beta, dat geeft echt motivatie om door te blijven spelen. De guns voelen ook echt goed aan moet ik zeggen. Ook ben ik nog altijd heel erg benieuwd naar de andere maps en het feit dat de maps niet zo groot als BF zijn vind ik erg chill.

5. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tot wanneer loopt de beta?

6. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    15de dacht ik.

7. Signex

Signex RIP Paul Walker!

Leuk Bevonden:
    9
    Pfff zo kort maar :mad:

8. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wel een beetje het gevoel dat ze je tokens geven zodat je toch even wat tijd spendeert op Battlelog.

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Week later komt de game al uit. Dus ja. ;)

10. Signex

Signex RIP Paul Walker!

Leuk Bevonden:
    9
    Dan nog, laat die beta dan draaien tot release.

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee want de beta is voor server testen. Dus na de beta hebben ze een week om alles te configureren voor de release.

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Precies, het is helemaal geen beta (misschien wel een ouwe build) maar een systeem test

de game zelf word echt niet meer aangepast op basis van feedback uit deze 'beta' , het is een veredelde demo die ze gebruiken om de online infrastructuur op grote schaal te testen

13. Signex

Signex RIP Paul Walker!

Leuk Bevonden:
    9
    Okeeee :)

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Het is volgens mij een oude build idd en een die ook nog gestripped is om 1.6 gig te halen. Daar gaat heel veel kwaliteit in verloren.
    Gebruikt Treyarch nou dedi servers? Kan me iets herinneren dat zij dat altijd doen en IW de gamers host maken.

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik weet niet of dat altijd zo is maar Treyarch maakte met BO op de PC wel een big deal van dedi servers, weet niet meer of het bij WaW ook zo was

Op de consoles is het altijd p2p bij COD

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    En dat is het ook precies man. Het voelt echt als zijn eigen game aan, echt een eigen gezicht qua hoe de guns aanvoelen en de speelstijl (over muurtjes heenspringen zoals BF3 etc) en dan de map-size van CoD. Ik vind het precies goed, denk dat dit een kopertje is. BF3 was heel cool, vooral hoe de guns aanvoelden en het geluid , maar ik heb echt gemerkt dat ik heel erg vaak totaal geen zin heb in die ziekgrote maps. Geef mij maar dat close quarters.

Laatst bewerkt: 9 okt 2012
  17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Spreken jullie elkaar nou niet een beetje tegen? Volgens max zit het bovenop COD maar jij vind het juist een eigen smoel hebben.

Ik heb ook in previews een vergelijking met CS gelezen, vanwege het objective gerichte no-respawn gebeuren wat je in veel game modes hebt. Klopt dat een beetje?

Ik heb nog niet gespeeld maar heb nog steeds erg het CoD in een BF3 jasje gevoel ,.. weet ook nog niet zeker of ik hem haal met Halo, Dishonored, X-com en een BF3 server die nog 3 maanden doorloopt.

Maar ga van t weekend wel even informeren bij de BF3 maten hoe de demo speelden, als iedereen enthousiast is moeten we het toch maar weer een kans geven

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja. Ik zal zeggen haal hem gewoon binnen de demo. We kunnen wel van alles vertellen maar eigen ervaring is altijd beter.

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Klopt,

ik hoopt eigenlijk dat je zou zeggen: "Nee, klopt geen zak van, niet halen die kut-game het is meer van hetzelfde"

Want heb eigenlijk al geen tijd voor Borderlands 2 en BF3 en dan komen Dishonored, xcom, halo etc er ook nog aan.

Het is ook elk jaar hetzelfde liedje in Oktober en November :+

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hehe. Maar ja vanavond een uurtje spelen en je weet waar je aan toe bent. :)
    Vind het zelf een mix. Meer COD dan BF btw. BF zie je toch het meest aan de environment, lighting de uiteindelijke release graphics. Qua gameplay lijkt het meer op COD maar een klein tikje langzamer en maar niet zo langzaam als BF. :)

Deel Deze Pagina