Naja, het was natuurlijk niet meer te vergelijken met de oude GR. Maar al met al wel een echt tactische MP gameplay en een redelijk in elkaar gezette 3rd person shooter
Maar gewoon zo kut qua lobby systeem en online functionaliteit en filter opties en noem maar op dat het voor iemand die de opties van een CoD of nog beter , een eigen BF3 server gewend is gewoon afschrikt
edit:// heb hem even gespeeld
Spel zelf valt niet tegen. Het is nog niet mooi , de menuus zijn afgrijselijk, de Hud is ook nog niet om aan te zien.. Maar de gameplay voelt aardig aan. Idd meer COD dan BF, geen echte supression, weinig spread en recoil, weinig destuctibility maar lekker vlot en strak
Zie al wel meteen een probleem in de objective gameplay, de killstreaks zijn te makkelijk te halen en op te sparen. Dus als je voor staat bombardeer je daarna het volgende objective aan stront als je de bom geplant hebt.
Zou mooier zijn als de streaks niet perse kill gericht zijn denk ik. Daarnaast veel touches uit BF gezien die me wel bevallen (server browser in de final game bijvoorbeeld)
En het buddy systeem is echt voor mij gemaakt aangezien ik 1 vaste BF maat heb waar ik al sinds RSV mee samen speel
al met al ondanks dat deze build bepaald niet gepolijst is best positief
Laatst bewerkt: 9 okt 2012