Had er niks van verwacht, maar wat een spel http://battlelog.medalofhonor.com/mohw/soldier/Luukiee09/stats/230445270/xbox/
Redelijke oude vid. (E3 ) Maar wat kleine MP fragmenten in de vid en ziet er ook goed uit. Qua graphics.
Nooooooooooooo Ja ik had me xbox vorige week in het weekend verwacht, dus hoopte dat ik nog in het weekend kon spelen. edit: heb je vandaag nog proberen te spelen dan?
Nope. Kan ook dat ik het verkeerd heb en dat die nog een paar uur nu doorloopt. Dacht dat het iets van 15 October 12.01 am pdt dat die ging stoppen.
De reviews zullen deze week dan ook wel binnenstromen, best benieuwd naar opzich. Haal de game sowieso al niet voor de campaign die ongetwijfeld maar 5 uurtjes duurt, zo niet, dan ben ik verrast. Haal hem echt voor online en als die maps gewoon cool zijn, klaar toch?
Lijkt erop dat de SP niet alleen run and gun is. Zit ook wel een diepgang in etc. Maar ja blijft een shooter. En dit soort type games koop je voor de MP. Wanneer kunnen we eigenlijk reviews verwachten?
Ik verwacht eigenlijk wel dat ze deze week zullen komen. De game komt dinsdag al uit en meestal zijn er tegenwoordig al reviews een week voordat de game uitkomt. Tenzij EA heel streng ermee is, no idea. Als de campaign echt een verrassing is, dan is dat alleen maar mooi meegenomen.