Vroeg GT wanneer de review ging komen. Invisible Walls is die review show die iedere vrijdag komt. We zullen zien.
Volgens mij zijn het er idd 8 maar het maakt uit welke mode je speelt zeiden ze laatst. Bij ieder mode is het level anders maar speelt het wel nog steeds op dezelfde locatie af. Daarom 8 locaties en 35 map combo's
Zoooo dan, dat is me een vette trailer hoor. Ok dus kortom...8 verschillende locaties. Maar wat bedoelen ze precies met 35 map combo's? Dat de look hetzelfde is maar dat gebouwen, objecten etc anders geplaatst zijn en de spawns ook? Moet ik het zo zien? Maar dit hangt dan wel weer van de modus af? Dus stel ik speel alleen maar team dm en dat zal veel gebeuren, dan heb ik 8 maps?
Maar wanneer je dan bijvoorbeeld een soort Domination achtig iets gaat doen, dan krijg je een hele andere layout? Dat dig ik wel, zo blijf je ook die andere modes checken
Heel anders weet ik niet precies. Maar het is idd wel iets anders. Bijvoorbeeld met Home Run is de map ook een stuk kleiner en heeft het andere routes en cover om dat beter is voor die mode. Btw Limited edition heeft wel extra 2 maps.. Altijd jammer zoiets. Edit: Hmm oke volgens mij krijgt iedereen wel de limited edition als je hem rond de release haalt. Ik heb hem een paar weken geleden bij nedgame zoals altijd ge pre ordered. En als ik op de site kijk hebben zij alleen de limited edition. Die is ook niet duurder volgens mij.
Geloof niet dat de layout dan anders is. Misschien dat de mappen ietsje groter zullen zijn voor sommige speltypes maar verwacht geen verschillen zoals tussen Rush en CQ in BF3 verwacht eerder dat de belangrijkste verschillen niet meer zijn dan het plaatsen van een paar extra objecten in de map als objective om te caputeren/op te blazen bijvoorbeeld maar 8 goede mappen is genoeg, een goede map is bijna oneindig speelbaar
[gtnew]447c2fe7-ae7d-4016-964d-08b8004132e1"[/gtnew] [gtnew]ce1f4e77-ac48-4717-9868-d28a3f5e902b" [/gtnew] Part 1 is wel wat we al gezien hebben over Somalië level. Part 2 is een nieuw gedeelte.
Weet het ook niet precies. Staat er idd niet bij. Maar als je dit leest zit die er wel bij op 17 December.
Tjonge jonge, als je dat dan weer leest, heb ik echt zoiets van...waarom de fuck uberhaupt die maps eruit halen? Ah well, het is niks nieuws dat dat gebeurd, maar toch.