MOH (2010) MP speelde echt super lekker, geen shooter gehad die zo lekker soepel speelde. Helaas hebben de gamers deze game een beetje kapot gemaakt. De CoD boys lieten MoH sowieso links liggen want BO kwam een maand laten en de BC (BF) boys gedroegen zich dermate elitair richting het zgn afdankertje van Dice2 dat (dat kon toch nooit iets zijn, het was immers geen BF of BC) dat ook vanuit die hoek weinig love was.
Was daarom ook wel te begrijpen dat EA er snel de stekker uittrok.
Kan iedereen gaan brullen dat het de schuld van EA was, maar ik geef de gamers net zoveel 'schuld'. Er waren op rls BO geloof ik nog maar 4.000 gamers online in MoH (360), nou dan ga je niet lekker extra maps/DLC maken.
Toch heeft MoH zijn nut gehad. Er werd vrij snel van een MoH2 gesproken (op FB2 gebaseerd) die in afwisseling met BF (BC) de CoD veste moest gaan bestoken. En dat wordt dus in oktober MoH2 door Danger Close op basis van Frostbite 2 in een 16p MP setting zonder voertuigen ...
... nou daar kijk ik dan wel naar uit
(ben wel benieuwd wat DC ervan maakt, hoe de gameplay aanvoelt, arcade of semi-realistisch?? want BF3 Close Quaters lijkt toch een beetje hetzelfde, ook geen voertuigen, 16p in een FB2 omgeving)
Klik om te vergroten...